اضافه وزن ۷ کیلویی هازارد دلیل نگرانی پرز و زیدان

ادن هازارد، ستاره جدید رئال مادرید، با اضافه وزن ۷ کیلویی به اردوی پیش فصل این تیم در مونترال رفت و همین موضوع باعث نگرانی فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان شده است.


اضافه وزن ۷ کیلویی هازارد دلیل نگرانی پرز و زیدان

رئال مادرید پس از مدت‌ها علاقه به ستاره بلژیکی سرانجام در پنجره نقل و انتقالاتی این تابستان موفق به خرید این بازیکن شد، اما هازارد در دیدار‌های پیش فصل عملکرد چندان درخشانی از خود به نمایش نگذاشت. تیم زیدان نتایج خوبی در رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان در آمریکا نگرفت و از سوی دیگر با گرت بیل نیز به مشکل خورده است. اما مشکلی که زیدان هرگز تصور نمی‌کرد که با آن روبرو شود، مشکل اضافه وزن هازارد بود. روزنامه اسپانیایی اسپرت خبر داده که این بازیکن بلژیکی با ۷ کیلو اضافه وزن به اردوی پیش فصل رئال مادرید اضافه شده است. این باعث ناراحتی مدیران باشگاه و فلورنتینو پرز شده که از مدت‌ها قبل هازارد را راه حال تمامی مشکلات رئال مادرید می‌دانست. برخی منابع مدعی شده اند که مدیرعامل رئال حالا هیچ اعتمادی به این بازیکن ندارد. انتظار می‌رود که هازارد در فصل پیش رو بار اصلی خط حمله و گلزنی تیم مادریدی را بر دوش بکشد.

با توجه به آینده مبهم گرت بیل و دوری یک فصله مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت، زیدان انتظار دارد که هازارد در خط حمله رئال مادرید نمایش بسیار درخشانی داشته باشد تا بتواند باعث پیشرفت خود و تیم شود. این اولین بار نیست که بازیکن سابق چلسی با مشکل اضافه وزن پا به فصل جدید رقابت‌ها می‌گارد. او فصل پیش نیز تایید کرده بود در فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ و پس از قهرمانی از مورینیو درخواست تعطیلات طولانی تری کرده و پس از آن با اضافه وزن بسیار به تمرینات بازگشته است. داوید لوییز در پایان فصل گذشته و پس از قهرمانی در لیگ اروپا نیز با انتشار ویدیو مسیجی با اشاره به شکم برآمده این بازیکن با او شوخی کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها