نورافکن: به دنبال نزدیک شدن به صدر هستیم

محرم نویدکیا شخصیت ذاتی و درونی فوق العاده ای دارد.

نورافکن: به دنبال نزدیک شدن به صدر هستیم

سپاهان بعد از سه مساوی متوالی که فاصله این تیم با صدر را بیشتر کرد، روز گذشته موفق شد با دو گل از سد میهمان خود فجرسپاسی بگذرد. امید نورافکن، یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در این دیدار بود که گل دوم روی ریباند شوت دیدنی او از روی ضربه آزاد که به تیر خورد توسط مغانلو به ثمر رسید.

ملی پوش سپاهان با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل فجر گفت: از دو جهت خوشحال هستم؛ اولا از پیروزی تیم و دوما برای دبل شهریار. باید قبول کنیم که شرایط تیم مان یک مقدار بعد از اینکه استقلال و پرسپولیس در رده های اول و دوم قرار گرفتند تحت الشعاع قرار گرفت. به خاطر مهره هایی که داریم و حرفه ای بودن باشگاه مان خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.

با وجود فاصله 13 امتیاز تا صدر، نورافکن همچنان به آینده امیدوار است. او با اشاره به اینکه تا آخرین لحظه تلاش خود را برای نزدیک تر شدن به صدر انجام خواهد داد گفت: مطمئن باشید که به دنبال نزدیک شدن به صدر هستیم. تا آخرین لحظه هم برای این کار تلاش خواهیم کرد. من خودم شخصا تا آخرین ذره ای که توان دارم، تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را برای سپاهان انجام دهم.

او در پاسخ به این سوال که چه نظری در مورد تصمیم باشگاه برای ادامه همکاری با نویدکیا دارد تاکید کرد: هر شخصی یک جوابی برای این سوال دارد. به نظر من شخصیت و دیدگاه فوتبالی ایشان به تیم ما و باشگاه سپاهان خیلی می تواند کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها