ربیعی: ناراحتی خیلی شدیدی دارم اما صلاح نیست حرفی بزنم

آنها چشم به ضدحملات داشتند و داور روی کوچکترین برخورد هوایی هم سوت می‌زد.

ربیعی: ناراحتی خیلی شدیدی دارم اما صلاح نیست حرفی بزنم

محمد ربیعی پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم نفت خسته نباشید می‌گویم. از صمیم قلبم به بازیکنان خودم خداقوت می‌گویم. ارزش این مساوی برای من از یک برد بیشتر بود. ما 10 نفره بودیم و فرصت کمی به حریف دادیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم. امروز همه بازیکنان به معنای واقعی زحمت کشیدند و با دویدن جای یک نفر کمتر را پر کردند. اگر بازی 11 نفره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم برنده بازی باشیم. رشادت بازیکنان برایم قابل تقدیر است و از صمیم قلبم به آنها خسته نباشید می‌گویم. 

وی ادامه داد: قائم اسلامی‌خواه امروز بازی کرد. خدا را شکر که بعد از مصدومیتی که داشت امروز در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت. امیدوارم در آینده شاهد درخشش این جوان آینده دار باشم. فراز امام علی هم اینقدر با شور و اشتیاق وارد زمین شد که برایم ارزش زیادی داشت. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: ناراحتی خیلی شدیدی دارم و فقط می‌گویم که متاسف هستم. زمانی که قرار بود به نشست بیایم خیلی با خودم فکر کردم که چه بگویم، اما صلاح نیست فعلاً حرفی بزنم. 

وی درمورد قضاوت داوری، عنوان کرد: مومنی داور خوبی بوده و سال‌ها است که سوت می‌زند. به نظرم او امروز خیلی کارت داد و با سوت‌های مکرر ریتم بازی را انداخت. تا دقیقه 90 یا 92 چهار بازیکن خط دفاعی و دو هافبک دفاعی خود را نگه داشته بود. آنها چشم به ضدحملات داشتند و داور روی کوچکترین برخورد هوایی هم سوت می‌زد. 

ربیعی خاطرنشان کرد: نیاز بود که ما امروز لایه‌های خط دفاعی نفت را باز کنیم و برای این کار بازیکنان سمت چپ و راست ما باید بیش از اندازه آزاد بازی می‌کردند. ما مجبور بودیم که ریتم بازی را به سمت دیگری ببریم. یک بازی انجام شده و تصور کنید از ابتدا تا انتها یک تیم ده نفره بود و تیم دیگر 11 نفره. تنها یک بار به داور اعتراض کردم. ضمن اینکه یک خطا را محمدی‌مهر انجام داد و کارت زرد گرفت، اما کپی همین خطا را بازیکن حریف کرد و کارت نگرفت. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان،گفت:  اگر درمورد زمین می‌گویم به این دلیل بود که زمین اصلاً شرایط خوبی نداشت. حرفی هم نمی زنم، چون من یاد گرفته‌ام دردهایم را فریاد نزنم. بخدا قسم مس نشان داده که می‌تواند کارهایی را انجام دهد، اما گاهی خودمان جلوی آنها را می‌گیریم.  من این چالش را برداشته‌ام و در حال انجامش هستم. اصلاً هدف ما این نبود، اما من در حال مبارزه هستم. الان خیلی ناراحتم و فقط می‌گویم متاسف هستم. 

ربیعی در مورد سیستم بازی تیمش، گفت: تیم ما در لیگ برتر هیچ بازی آسانی ندارد. سطح انگیزشی تیم‌ها با هم متفاوت است. تیم نفت در خطر سقوط قرار دارد و به دنبال کسب امتیاز است. تمام بازی‌ها سخت است. ما سال گذشته از هفته بیست و سوم تاکنون از روش 3 دفاعه استفاده کردیم. ما برای نخستین بار از سیستم 4 دفاعه بازی کردیم، اما از مهاجمان خود کم نکردیم و از ترکیب 4-3-2 استفاده کردیم. باید با تعداد نفرات بیشتری در زمین حریف قرار می‌گرفتیم. در اواخر بازی با 5 تعویض سعی کردیم برنده باشیم. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها