امیری: جدایی عنایتی شایعه است/

قهرمان سوپرجام ایران دیروز مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشت و نتوانست اقتداری را که در بازی‌های قبل داشت را نشان بدهد.

امیری: جدایی عنایتی شایعه است/

مدیرعامل باشگاه هوادار در مورد شایعات جدایی عنایتی از این تیم و همچنین حضور حاشیه ای بازیکن سابق استقلال در برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد.

بهرام امیری  در خصوص ادامه روند خوب نتیجه‌گیری تیم هوادار و کسب امتیاز مقابل تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: باشگاه هوادار طبق هدفگذاری، تلاش کرد در نیم‌فصل اول جایگاهش را در جدول حفظ کند تا به عنوان فانوس به دست دیده نشود و توانست به اهدافش برسد. در نیم‌فصل سعی کردیم با جذب نفرات جدید شرایط خودمان را بهتر کنیم. با تلاش و همت مالکیت، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان توانستیم خودباوری را در وجود تک تک بچه‌ها قرار بدهیم و حالا تیم ما نه تنها زنگ تفریح نیست بلکه برای همه تیم‌ها یک خطر است.

وی افزود: تمام تیم‌ها وقتی جلوی ما حاضر می‌شوند نه تنها به این فکر نمی‌کنند که حتما باید ما را شکست بدهند بلکه به این فکر می‌کنند؛ مقابل ما از قبل بازنده نباشند. تیم فولاد هم از این قاعده مستثنی نبود. قهرمان سوپرجام ایران دیروز مقابل ما موقعیت آنچنانی نداشت و نتوانست اقتداری را که در بازی‌های قبل داشت را نشان بدهد. بچه‌های ما توانستند یکی از بازی‌های خوبشان را انجام بدهند.

مدیرعامل باشگاه هوادار در مورد مطرح شدن شایعاتی پیرامون جدایی رضا عنایتی در پایان فصل عنوان کرد:‌ باید از کسانی که این شایعات را پخش می‌کنند سوال کنید. ما نه با هم مشکلی داریم نه حرفی رد و بدل شده، رضا عنایتی هر روز با من در تماس است. چه زمانی که خوب نتیجه نمی‌گرفت و چه الان که خوب نتیجه می‌گیرد هیچ صحبتی برای جدایی مطرح نبوده، همیشه به عنوان یک مجموعه خوب در کنار هم بودیم. مدیریت به رضا عنایتی اعتقاد دارد و او هم به مجموعه اعتقاد دارد. این حرف‌ها شایعاتی بیش نیست.

وی در مورد حضور بابک مرادی در یک برنامه تلویزیونی و اینکه گفته می‌شود با توجه به ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان هوادار، مرادی با کسر قرارداد جریمه خواهد شد گفت: اجازه بدهید مدیریت باشگاه بر اساس قرارداد و آیین‌نامه تصمیم بگیرد. کمیته انضباطی باشگاه در این مورد تصمیم می‌گیرد و طبق قرارداد عمل می‌کند. شاید بابک مرادی از سرمربی یا مدیر رسانه مجوز داشته، ما این‌ها را نمی‌دانیم. این مسائل باید در باشگاه و کمیته انضباطی بررسی شود. نه تنها بابک مرادی بلکه هر کسی مجوز نداشته باشد باید جوابگو باشد. همانطور که در قراردادها بندهایی برای پاداش وجود دارد، بندهایی هم وجود دارد که بازیکن مکلف است در چارچوب حرکت کند. چون من اطلاعات دقیقی ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

امیری افزود: بابک مرادی صحبت کرده و من حرف‌های او را نشنیده‌ام. در مورد هر حرفی هم که زده خودش جوابگو خواهد بود. باید اول ببینیم آیا او مجوز مصاحبه داشته یا خیر. بعد در جزئیات مصاحبه‌اش ببینیم چه حرف‌هایی زده تا بتوانیم تصمیم بگیریم. مرادی یکی از بازیکنان با ارزش ما است. شخصا برای او احترام قائلم اما اینجا باشگاه هوادار است و قانون دارد. همه ما از خود من تا سایرین باید در چارچوب حرکت کنیم. همانطور که قبلا هم طبق ضوابط و مقررات عمل کرده‌ایم در این مورد هم همینطور عمل خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها