شیری: امیدوارم برابر استقلال چاشنی شانس به سمت ما بچرخد

شیری: امیدوارم برابر استقلال چاشنی شانس به سمت ما بچرخد

حامد شیری، مهره دفاعی ساکت الهامی در نساجی در مورد بازی مقابل صنعت نفت که با تساوی به پایان رسید گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم؛ تیم ما فوتبال خیلی خوبی بازی کرد و گردش توپ زیادی داشتیم ولی متاسفانه از فرصت‌هایی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. به هرحال با توجه به اینکه دو شکست قبل از این داشتیم فکر می‌کنم نتیجه بدی نبود؛ قبل از بازی با استقلال نتیجه معقولی بود تا آمادگی‌مان را برای بازی مقابل این تیم حفظ کنیم.

او در مورد اینکه نساجی با نتایج هفته‌های اخیر در جدول افت کرده است گفت: اگر دقت کنید، جدول به شکلی است که این اتفاق در نیم فصل اول هم افتاده بود و ما در پنج، شش هفته اول با تیم‌های مدعی بازی داشتیم ولی هر چه جلوتر رفتیم نتایج بهتر شد و قطعا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتایج خوب نیم فصل اول را تکرار کنیم.

او در مورد تقابل با استقلال گفت: می‌توانیم مقابل استقلال نتیجه خوبی کسب کنیم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است ولی ما هم نشان دادیم که جلوی تیم‌های بزرگ همیشه خوب بازی کرده‌ایم. امیدوارم این بار یک مقدار چاشنی شانس به سمت ما بچرخد و بتوانیم مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه لازم، که دوست داریم برد باشد را به دست آوریم.

شیری در مورد مشکل گلزنی تیم‌شان و استفاده نکردن از موقعیت‌ها گفت: در هر تیمی ممکن است مشکل گلزنی اتفاق بیفتد. ما یک شعاری داریم که می‌گوییم اگر موفقیتی به دست می‌آید برای همه تیم است و اگر ناکامی هم به وجود بیاید آن هم برای همه تیم است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و الان هم کریم اسلامی جزو بهترین گلزنان لیگ است و در جدول گلزنان کریم عملکرد خوبی داشته است. بقیه بازیکنان تیم باید تلاش کنیم به بهترین شکل ممکن از موقعیت‌ها استفاده کنیم. امیدواریم این کم و کاستی‌ها در ادامه فصل کاملا از بین برود.

او در پایان در خصوص میزبانی نساجی در مشهد گفت: باشگاه با توجه به اتفاقاتی که در شهر قائم‌شهر برای میزبانی افتاده شهر مشهد را انتخاب کرده؛ هم باشگاه هزینه لازم را انجام می‌دهد و هم مسئولین مشهد به بهترین شکل از تیم استقبال می‌کنند و به تیم کمک می‌کنند. شرایط خوبی از نظر امکانات داریم ولی چه بهتر که این امکانات در شهر خودمان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها