ربیعی: از پیشنهاد 5 ساله سپاهان اطلاعی ندارم

هر تیمی باید استادیوم مجللی داشته باشد و در کنار آن زیرساخت ها برسد.

ربیعی: از پیشنهاد 5 ساله سپاهان اطلاعی ندارم

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی گفت: به هر دو تیم خدا قوت و خسته نباشید می گویم. در رابطه با بازی باید بگویم که هر دو تیم شناخت دقیقی از همدیگر داشتند. فکر می کنم در 20 دقیقه نخست بازی، با تغییراتی که آلومینیوم نه از لحاظ نفرات بلکه از لحاظ چیدمان و سیستم داشت، توانست ما را تحت فشار قرار دهد که در دقیقه 24 بازی من نیز مجبور شدم که سریعا تغییر سیستم در بازی انجام دهم و تا پایان نیز با این تغییر سیستم بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از آن تغییر سیستم توانستیم به بازی حاکم شویم. در نیمه اول دو فرصت نسبتا خوب داشتیم، تیم مقابل نیز موقعیت بسیار خوبی داشت. این دیدار از آن بازی هایی بود که می توانستی در آن هم بازنده باشی و هم برنده. هر دو تیم فوتبال رو به جلویی را انجام دادند و بازی بیشتر در یک سوم های دفاعی هر دو تیم بود. قدرت و سرعت انتقال بازی بسیار بالا بود.

او گفت: مقداری هم از بچه ها انتقاد دارم. به نظر خودم در نیمه اول پراشتباه بودند. پاس های زیادی را از دست دادیم. با توجه بر تأکیدی که داشتیم، در ارسال پاس آخر اشتباه داشتیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم ولی باز با این حال مقداری تیم را عصبی دیدم و در جاهایی عجله بیش از اندازه باعث افزایش ضریب خطا شده بود اما نمی توانم این را کتمان کنم که در اراک و جلوی آلومینیوم که باخت خانگی نداشت، بازی کردن سخت است.

سرمربی مس اضافه کرد: در نهایت جاهایی که بر تمرکز واقف شدند و توانستیم آن راه حل هایی که برایشان تشریح کرده بودیم و 2 مسیر حمله را برای تیم توضیح داده بودم، با انجام آنها توانستیم کمی بازی را کنترل کنیم و در انتها نیز به پیروزی برسیم. به هر حال این برد را به بچه ها و هواداران تیم مس رفسنجان، کارگران شرکت و روح پدر بزرگم که روز گذشته به رحمت خدا رفت، تقدیم می کنم که از او خاطرات بزرگی دارم و امیدوارم که در قرین آرامش باشد.

وی درباره اینکه اگر مس موفق به دریافت سهمیه آسیایی شود، استاندارهای لازم را دارد تا اتفاقی که برای سرخابی ها رخ داد، برای آنها تکرار نشود گفت:  برنامه ریزی باشگاه مس رفسنجان و هدف گذاری در سال دوم حضور در لیگ برتر به هیچ عنوان کسب سهمیه نبوده و بارها مدیرعامل و هیئت مدیره گفته اند بلکه کسب رتبه تک رقمی بود و که این خودش اتفاق خیلی بزرگ است که تیمی در سال دوم حضورش در لیگ برتر تک رقمی شوید.

ربیعی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه لیگ برتر خیلی با لیگ دسته یک تفاوت دارد. باشگاهی بخواهد این تطبیق پذیری رویش صورت بگیرد، زمان می برد. من بارها گفتم بازی به بازی جلو می‌رویم اما جلوی جاه طلبی خودم و تیمم را نخواهم گرفت و تلاشمان را می کنیم. اکنون نیز تیم ما در 4 بازی سخت گذشته مقابل سپاهان، فولاد، آلومینیوم و پدیده 10 امتیاز کسب کند.

 
 

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: درخصوص مجوز آسیایی من پاسخگوی خوبی نیستم. چون بحث ساختاری و زیرساخت شهری است و باید هیئت مدیره و مدیرعامل ما پاسخ بدهند. می دانم که برای رساندن برخی از سخت افزارها خیلی تلاش می کنند  اما شهرستان رفسنجان به دلیل اینکه مرکز استان نیست، پر از ضعف‌های سخت افزاری است و در بخش محل تمرین هم دچار مشکل هستیم. زمین بازی هم سالها چمن مصنوعی بود و تازه آن را تغییر داده اند تا به چمن طبیعی تبدیل کنند.

هر تیمی باید استادیوم مجللی داشته باشد و در کنار آن زیرساخت ها برسد. این را آقای محمدی رئیس صنایع ملی مس و هیئت مدیره ما در حال تلاش درباره اش هستند و آنها به همراه مسئولین شهری می توانند بهتر پاسخ دهند.

ربیعی در پایان درخصوص پیشنهاد قرارداد 5 ساله سپاهان نیز گفت: من در رابطه با بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان باید صحبت کنم و من اصلا اطلاعی از این مسئله ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها