تلاش اعضای هیئت رئیس برای خریدن زمان

اصولی: خطر تعلیق فدراسیون جدی است

موضوع بسیار مهم دیگری نیز در جریان است و آن هم اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

اصولی: خطر تعلیق فدراسیون جدی است

در کنار موضوع ورود زنان به استادیوم‌ها که فیفا در نامه‌ای به صورت صریح در رابطه با آن صحبت کرده و خواهان ورود بی محدودیت بانوان به استادیوم‌های ایران در بازی های لیگ برتر، لیگ قهرمانان و همینطور بازی‌های ملی شده است، موضوع بسیار مهم دیگری نیز در جریان است و آن هم اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

آخرین روزهای مدیریت عزیزی خادم در راس فدراسیون فوتبال در شرایطی به اتمام رسید که گفته می‌شد بند یک اساسنامه که برای اصلاح آن باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جمع بندی برسند، به سرانجام رسیده و فوتبال ایران از خطر تعلیق فرار کرده است، اما حالا مشخص شده که برخلاف برخی ادعاها این ماجرا حل و فصل نشده و فدراسیونی که سرپرستی آن را میرشاد ماجدی برعهده گرفته، باید برای اصلاح اساسنامه تا دهم اسفندماه 1400 اقدام کند.

اقدامات مربوط به عزل عزیزی خادم سبب شد تا اعضای هیئت رئیسه زمان زیادی را از دست بدهند و حالا احسان اصولی از تلاش برای تمدید زمان اصلاح اساسنامه حرف زده و گفته است:« اساسنامه باید تا ۱۰ اسفند ارائه شود و با فیفا هم باید مذاکره کنیم تا زمان بیشتری بگیریم و ساختارهای حقوقی کشور را برای فیفا توضیح دهیم. خطر تعلیق جدی است اما این موضوع را حل می‌کنیم. «شیخ سلمان» رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون تماس گرفت و تصمیم ما را تایید کرد. باید با ای اف سی ارتباط بگیریم و متاسفانه این ارتباط مخدوش شده بود.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها