کلانتری: دور رفت صنعت‌نفت را بردیم ولی الان شرایط فرق می‌کند

تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان کسب پیروزی برابر این حریف خوب آبادانی است.

کلانتری: دور رفت صنعت‌نفت را بردیم ولی الان شرایط فرق می‌کند

فجرسپاسی در شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر مقابل گل گهر شکست خورد. این تیم روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم برابر صنعت نفت به میدان خواهد رفت و به دنبال کسب امتیاز از این دیدار خانگی برای صعود به رتبه‌های بالاتر است. کلانتری سرمربی شیرازی‌ها در آستانه بازی با نفت وضعیت تیم خود را خوب ارزیابی کرد و گفت: قطعاً برابر تیم نفت آبادان به پیروزی می‌اندیشیم و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان کسب پیروزی برابر این حریف خوب آبادانی است.

او با تاکید بر اینکه تیمش با شناخت کافی به مصاف نفت می‌رود، افزود: شناخت کافی از تیم نفت‌آبادان داریم. نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کردیم و امیدواریم که بچه‌ها با تمام توان با انجام فرامین تاکتیکی بتوانند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند و پیروز میدان شوند.

سرمربی فجرسپاسی در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند برد بازی رفت مقابل نفت را تکرار کند یا خیر گفت: نفت از کادر فنی خوب و بازیکنان شاخصی برخوردار است و حریف سرسختی برای ما به‌حساب می‌آید. هرچند ما توانستیم در بازی رفت این تیم را در خانه خود شکست دهیم اما حالا شرایط کاملاً متفاوت شده است.  ما یک هدف داریم آن هم ارائه بازی خوب توأم با کسب نتیجه پیروزی است تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

کلانتری در رابطه با غایبان تیمش و مصدومانی که می‌توانند به بازی روز جمعه برسند گفت: حسین مهربان همچنان درگیر بیماری امیکرون است و خوشبختانه علی نبی‌زاده و اتابک زارع تمرینات گروهی خود را آغاز کردند. سیروان قربانی و علی یاری در بازی قبلی دچار مصدومیت شدند و تلاش بر این است که این دو بازیکن به جمع ما اضافه شوند. ما محمد زینال خیری را قطعاً تا ۶ هفته آینده در اختیار نخواهیم داشت. اما بازیکن محروم نداریم و تمام بازیکنان‌مان خوب و دارای انگیزه بالا هستند. آنها تمرینات خوبی را انجام دادند و در تلاش هستیم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در پایان با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن شرایط فجر تاکید کرد: همراه با کادر فنی و بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه و سایر عوامل تلاش خواهیم کرد تا عملکرد موفقی در عرصه مسابقات لیگ برتر داشته باشیم. این قول را به هواداران و مردم خوب شیراز می‌دهیم که در بازی‌های آینده شرایط را برای کسب نتایج خوب توسط تیم فجر تغییر دهیم. آینده خوبی در انتظار این تیم محبوب است و از حمایت رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها