خرمگاه: برای کسب سهمیه ناامید نیستیم اما باید واقع‌بین باشیم

تراکتور می‌توانست این پول را حدود یک ماه قبل پرداخت کند، اما کار را به دقیقه 90 و ساعات پایانی نقل‌وانتقالات رساندند.

خرمگاه: برای کسب سهمیه ناامید نیستیم اما باید واقع‌بین باشیم

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است، نتایج خوب آنها به دلیل همدلی تمام اعضای صنعت نفت است و بزرگ‌تر‌های تیم نقشی مهم در موفقیت شاگردان منصوریان دارند. 

 محمد خرمگاه درباره پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور ‌اظهار داشت:‌ ما در حالی مقابل تراکتور به پیروزی رسیدیم که نزدیک به 10 نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم. بزرگ، بغلانی و خسروی حدود یک هفته به دلیل بیماری در تمرینات ما غایب بودند، طیبی و خالدی محروم بودند و اهل‌شاخه هم مصدوم بود. با لطف خدا و تلاش بازیکنان‌مان پیروزی‌های خودمان را تداوم ببخشیم و در این بازی به سه امتیاز رسیدیم. تیم ما از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو بود و حتی به خاطر مسائل مالی نتوانستیم در جام حذفی هم با تیم اصلی شرکت کنیم و نتیجه بگیریم. با تلاش اعضای هیئت مدیره پرداختی باشگاه به بازیکنان به 30 درصد رسیده است. امیدوارم در ادامه فصل هم مدیران باشگاه بتوانند شرایط را به گونه‌ای مهیا کنند تا تنها دغدغه تیم مسائل فنی باشد.

وی افزود: دلیل نتایج خوب ما در چند هفته گذشته همدلی است که بین تمام اعضای تیم و باشگاه وجود دارد و بزرگ‌تر‌های تیم هم نقش مهمی در موفقیت صنعت نفت دارند. در رأس نتایج خوب صنعت نفت هم ‌منصوریان قرار دارد که توانسته با بچه‌های تیم ارتباط خوبی برقرار کند و با وجودی که بازیکنان شرایط سختی از ابتدای فصل داشته‌اند، ولی ساختار و شکل تیم در سطح خوبی حفظ شد. امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم خیلی سخت است، ولی کادر فنی صنعت نفت به مجموعه تیم ایمان دارد و همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم و دل هواداران آبادانی را شاد کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد رتبه تک رقمی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر و شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیا تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و اصلاً به رتبه‌مان در جدول نگاه نمی‌کنیم. باید در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. در کنار تلاش برای کسب بهترین نتایج، باید واقع‌بین هم باشیم. با توجه به نتایج بقیه تیم‌ها خیلی درست نیست که به کسب سهمیه فکر کنیم، اما ناامید نیستیم و باید برای کسب بهترین نتیجه تا پایان فصل تلاش کنیم.

خرمگاه راجع به دیدار روز جمعه صنعت نفت مقابل فجرسپاسی خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت هستند. روز جمعه هم در شیراز قطعاً کار سختی مقابل فجر داریم. فجر تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و مطمئناً یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل این تیم خواهد بود. بازی در زمین حافظیه شیراز کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند و امیدوارم نتیجه خوبی هم مقابل فجر سپاسی بگیریم. 

وی درباره دریافت مطالبات‌شان از تراکتور تصریح کرد: طلب ما برای یک و نیم سال پیش است.  پس از شکایت تراکتور، کمیته وضعیت به سود ما رأی داد و اجرای این حکم به نیم‌فصل دوم کشیده شد. تراکتور می‌توانست این پول را حدود یک ماه قبل پرداخت کند، اما کار را به دقیقه 90 و ساعات پایانی نقل‌وانتقالات رساندند و پس از پرداخت بخشی از پول ما پنجره تراکتور باز شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها