توضیحات سمیعى در خصوص سربازى مرادمند و یزدانى

بازیکنانى که در تیم‌های غیرنظامی فعالیت دارند، می‌توانند زمان اعزام را با هماهنگی نیروهای مسلح و حوزه نظام وظیفه به تعویق بیندازند.

توضیحات سمیعى در خصوص سربازى مرادمند و یزدانى

موضوع خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از روز گذشته دوباره به بحث داغ فوتبال تبدیل شده است. فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: بر خلاف روندى که برخى جریان ها به منظور حاشیه سازى براى استقلال در پیش گرفته اند و با جنجال و هیاهو به دنبال پرونده سازى براى صدرنشین مقتدر لیگ هستند مجموعه باشگاه بدون سر و صدا و با رویکردى حرفه اى موضوعات مورد نظر را دنبال مى‌کند و انشاالله نتیجه مطلوب هم حاصل خواهد شد.


او ادامه داد: ظاهرا بعضى ها که خودشان سابقه مناسبى در موضوع خدمت سربازى برخى از بازیکنان ندارند نگران شرایط دو مدافع استقلال شده اند، البته با توجه به اقتدار و صدرنشینى استقلال این نگرانى ها طبیعى است چون در زمین مسابقه حریف نمى شوند و باید به اینگونه حاشیه سازى ها متوسل شوند.


معاون حقوقی باشگاه استقلال همچنین گفت: حقیقت این است که از چند ماه پیش بررسى موضوع از نظر ظرفیت هاى قانونى آغاز شده اقدامات لازم را انجام داده این و بر اساس همین ظرفیت ها در انتظار حصول نتیجه مطلوب هستیم. آقاى محمودزاده هم در توضیحات خودشان اشاره کردند که: «بازیکنانى که در تیم‌های غیرنظامی فعالیت دارند، می‌توانند زمان اعزام را با هماهنگی نیروهای مسلح و حوزه نظام وظیفه به تعویق بیندازند.».


سمیعی در بخش پایانی صحبت‌های افزود: ما هم اقدامات لازم را بر همین اساس دنبال مى کنیم و تحت تاثیر جو سازى ها قرار نمى گیریم. اینگونه تحرکات هم هیچ گونه تاثیرى در مسیر حرکت استقلال ایجاد نخواهد کرد و نمى توانند آرامش صدرنشین را بر هم بزنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها