ابراهیم‌زاده: یامگا همیشه مقابل ذوب‌آهن احیا می‌شود!

ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم، موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم.

ابراهیم‌زاده: یامگا همیشه مقابل ذوب‌آهن احیا می‌شود!

 مسعود ابراهیم زاده در مورد شکست یک بر صفر ذوب‌آهن در آزادی مقابل استقلال در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خوب و زیبایی بود هم هواداران استقلال و هم هواداران ذوب‌آهن لذت بردند. ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم، موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم. استقلال هر بازی ۳,۴ موقعیت گل دارد ولی در این بازی حرفی برای گفتن نداشت. 

مقابل استقلال، تیم صدر جدولی، در آزادی، بدون باخت، کمترین گل خورده و بیشترین گل زده این گونه این تیم را تحت فشار قرار دادیم، یعنی این که ذوب آهن متحول شده و حرفی برای گفتن دارد. توپ های ما گل نشد ناراحت هستیم ولی صد در صد شرایط درست می‌شود به این تیم و به این بازیکنان ایمان دارم. فعلا بچه ها جوان هستند و باید میدان ببینند، هافبک وسط ما از امیدها بود. بازیکنی که اولین بار بود آزادی را می دید.


او که بازوبند کاپیتانی ذوب‌آهن را نیز بر بازو می بندد در مورد عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: بازوبند خیلی برای من مهم نیست. چیزی است که می‌آید و می‌رود. دست من امانت است و انشالله که امانت دار خوبی باشم. دوست داریم با بچه ها رفاقت کنیم مثل قدیم نیست زور و دستور و این مسائل باشد، همه با هم رفیق هستیم.  چه کسی این بازوبند را ببندد فرقی ندارد، انشاالله هرکه هست موفق باشد. روز خوب همه ما بود و من هم یک موقعیت داشتم. آقای حسینی به خوبی سیو‌ کرد و توپم تبدیل به گل نشد. 


هافبک سبزپوشان اصفهان در مورد اعتراض ذوب آهن به گزارش دیدار با استقلال که اعتقاد دارند یک طرفه بازی را گزارش کرده گفت: من هم مثل شما کنفرانس خبری را دیدم و دیدم که مدیر اجرایی ما این جوری گفت. هر گزارشگر و هر آدمی طرفدار یک تیمی هست چه قرمز چه آبی. تهران است بازی استقلال یا پرسپولیس است گزارشگر باید جوری گزارش  کند که تیم حریف متضرر نشود و هوادارانش ناراحت نشوند زیرا ما یک تلویزیون داریم دو ساعت برنامه است و کل مردم ایران می بینند و فکر می کنم خیلی حرکت زشتی باشد که گزارشگر یک طرفه گزارش کند. شما حساب کنید ما هفته بعد با پیکان بازی داریم اگر گزارشگر ما بخواهد کلاً از ذوب‌آهن بگوید واقعا بد است. اگر یک گزارشگر اینطوری بخواهد معروف شود راه اشتباهی را پیش می گیرد و آدم همیشه باید از راه درست بتواند به شهرت برسد.


کاپیتان ذوب در مورد عملکرد کوین یامگا بازیکن استقلال عنوان کرد: یامگا هم که ماشاالله همیشه در مقابل ما احیا می‌شود! دو گل در بازی رفت به ما زد و یک گل هم در بازی دیروز به ما زد ۸ گل زده که سه تای آنها مقابل ذوب آهن بوده. بعد بازی ما در هفته دوم یک گل در جریان بازی زد بقیه اش همه پنالتی. بازیکن خوب، توانمند و پر تلاشی است، انشالله در ادامه راه موفق باشد. کاش توپ های ما هم گل می شد. موقعیت های صد در صد گل داشتیم.


وی در مورد قضاوت داور نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر نمی کنم داوری تاثیر گذار بود. روز خوب داوری بود و چیز خاصی ندیدم.
ابراهیم زاده در پایان در مورد دیدار با پیکان افزود: بازی رفت را به آنها باختیم و در این بازی جز کسب سه امتیاز راه دیگری نداریم. شرایط لیگ به گونه‌ای شده که اگر دو بازی پشت سرهم را ببرید به ششم هفتم جدول میایی و اگر دو بازی ببازی به انتهای جدول می روی. انشاالله پیکان را ببریم و تداوم داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها