پیوس: سجادی در حق پرسپولیس کم لطفی کرد

متأسفانه وزارت ورزش و شخص وزیر به‌عنوان کسی که عالی‌ترین رتبه را در وزارت ورزش داشت نسبت به پرسپولیس کم لطفی کرد.

پیوس: سجادی در حق پرسپولیس کم لطفی کرد

فرشاد پیوس آقای گل سابق پرسپولیس دیروز با حضور در تمرین سرخ‌پوشان برای دقایقی با بازیکنان و کادر فنی حرف زد، به آنها روحیه داد و در نهایت هم برای تیم محبوبش در این بازی آرزوی موفقیت کرد.

پیوس در خصوص وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

برای ساعاتی در تمرین پرسپولیس بودید. چطور بود شرایط؟

 بازیکنان شاداب تمرین کردند اما به هر حال از آنجا که مطالباتشان را به شکل کامل دریافت نکردند و با وجود آنکه نیم فصل هم تمام شده فقط 35 درصد گرفتند ناراحتی‌هایی داشتند. با وجود این آنها خیلی خوب و با روحیه تمرین کردند و تا اینجای کار برای تیمشان اصلاً کم نگذاشته‌اند. اطمینان دارم با تمام وجود باز هم تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد.

 

پرسپولیس این روزها مشکلات زیادی دارد. پنجره آنها مدام باز و بسته می شود و نه تنها نمی توانند بازیکنی را جذب کنند بلکه مثلاً مهدی شیری را هم به راحتی از دست دادند. قبول دارید که این تصمیم اشتباه کادر فنی بود؟

 به هر حال باید به تصمیم آنها احترام گذاشت چون یحیی و دستیارانش به همه موارد تیم اشراف دارند و به نوعی با بازیکنان تیم زندگی می‌کنند. برای جناح راست هم بازیکنی مانند سیامک نعمتی هست که بعد از سپری کردن دوران مصدومیتش خیلی خوب می‌تواند در پست دفاع راست بازی کند و برای بازی با نساجی هم حتماً کادر فنی با تغییر سیستم و بقیه موارد فنی کاری خواهند کرد که مشکلات به حداقل برسد و تیم بهترین نمایش خودش را داشته باشد.

 

اما پرسپولیس به‌دلیل اینکه بازیکن چندانی به خدمت نگرفته به نظر جنگ نابرابری با بقیه مدعیان خواهد داشت؟

متأسفانه وزارت ورزش و شخص وزیر به‌عنوان کسی که عالی‌ترین رتبه را در وزارت ورزش داشت نسبت به پرسپولیس کم لطفی کرد و با انتخاب دیرهنگام مدیرعامل و هیأت مدیره و حمایت نکردن لازم از تیمی که بیشترین طرفدار و قهرمانی‌ها را در چند سال اخیر داشته موجب شد تا پرسپولیس در لیگ این فصل و رقابت‌های دیگر با مشکلات زیادی مواجه شود.یحیی لیست خودش برای جذب بازیکن را داده است اما هیچ کدام از آنها جذب نشده اند تا به قولی شاهد جنگ نابرابر با بقیه مدعیان در رقابت قهرمانی باشیم.

 

با بازیکنان پرسپولیس حرف زدید؟بیشتر درد دل بود درست است؟

 ناهار را با کادر فنی خوردیم و در جمعی بسیار صمیمی با همدیگر صحبت کردیم. پس از آن من برای بازیکنان صحبت کردم. به آنها گفتم درست است که در شرایط فعلی پول نیست اما تعصب شما بازیکنان در پرسپولیس مثال‌زدنی بوده و هست و به آنها گوشزد کردم که هواداران و مردم همه مشکلات تیم را می‌دانند و به این امر واقفند که شما با چه سختی تلاش می‌کنید و می‌جنگید. به همه آنها گفتم که در این مشکلات من حق را به شما می‌دهم اما این را هم گفتم به خاطر هواداران باز هم بیشتر از قبل تلاش کنید و بجنگید.

 

یحیی به شما چیزی نگفت؟

 یحیی از کمبودها گفت و با من درد دل کرد. او گفت بازیکنانی که خواسته جذب نشده و واقعاً مانده که با مشکلات چه کار کند اما با وجود این اطمینان خاطر داد که به‌خاطر هواداران تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد و ذره‌ای و لحظه‌ای کم‌کاری نخواهند کرد.

 

برای بازی با نساجی و جبران فاصله با صدر امیدوارید؟

 من معتقدم بازی سختی پیش روی پرسپولیس است. نساجی تیم خوبی است.ضمن اینکه پرسپولیس هم ترابی و سیامک را در اختیار ندارد. با این حال به نظرم بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند و به‌خاطر هواداران با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا سه امتیاز حساس بازی مقابل نساجی را کسب کنند سه امتیازی که خیلی برای پرسپولیس و رسیدن به صدر مهم و حیاتی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها