پورموسوی: مربیان در ایران امنیت شغلی ندارند

در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهمتر است، خصوصا در فوتبال ایران که امنیت شغلی مربیان پایین است.

پورموسوی: مربیان در ایران امنیت شغلی ندارند

سرمربی پیشین تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد که در فوتبال نتیجه گرفتن مهمتر از هر چیزی است و نباید روی سبک بازی فولاد تمرکز کرد. 

سید اکبر پورموسوی در خصوص وضعیت مسابقات لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بازی‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته جذابیت کمتری دارد. شاید تعطیلی‌های زیاد و فشردگی مسابقات روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته و از طرفی این را هم باید در نظر گرفت که خیلی از تیم‌ها با بحران مالی و مدیریتی مواجه بودند. من امیدوارم در ادامه بازی‌ها، لیگ ما هیجان و جذابیت بیشتری پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم را مدعی اول قهرمانی می‌داند؟» عنوان کرد: سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس‌های اصلی هستند و از حالا نمی‌توان گفت شانس کدام تیم بهتر است اما شرایط فعلی استقلال بهتر از دو تیم دیگر است. آنها نتایج خوبی گرفتند و روی نوار ثابتی جلو می‌روند و مسئله مهم این است که بعد از حضور آجورلو در باشگاه استقلال، حاشیه‌ها و تنش‌ها کمتر شد و وقتی استقلال به آرامش رسید توانست نتایج خوبی بگیرد.

پورموسوی در خصوص وضعیت فولاد بعد از بازگشت جواد نکونام تصریح کرد: ویسی بعد از جدایی از فولاد صحبتی انجام نداد و حالا من هم نمی‌توانم در مورد آن زمان حرفی بزنم و کاسه داغ‌تر از آش شوم. فولاد در حال حاضر شرایط خوبی دارد و در نیم فصل هم بازیکنان خوبی گرفت و با این نفرات می‌تواند در لیگ امسال مدعی کسب سهمیه آسیا بوده و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرد.

وی در خصوص برخی انتقادها از سبک بازی فولاد گفت: در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهمتر است، خصوصا در فوتبال ایران که امنیت شغلی مربیان پایین است. نکونام در فولاد دو جام گرفته و نباید روی سبک بازی فولاد تمرکز کرد. به هر حال هر مربی شیوه خاص خودش را دارد و ممکن است مورد انتقاد هم قرار بگیرد اما اگر همین فولاد با سبک دیگری بازی می‌کرد اما موفق نمی‌شد، خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که چرا تیم نتیجه نگرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها