چرا بازگشت رضاییان به پرسپولیس منتفی شد؟

چرا بازگشت رضاییان به پرسپولیس منتفی شد؟

امیرحسین اعظمی

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ساعت 24 امشب به پایان می‌رسد و این در حالی است که پرسپولیس هنوز نتوانسته بازیکن جدیدی را به لیست خودش اضافه کند. در چند روز گذشته هم خبرهایی در خصوص احتمال حضور یک مهاجم خارجی در این تیم مطرح شد و باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا برای تقویت خط حمله، پای یکی از گزینه‌های خارجی را به تهران کشانده و طلسم عدم جذب بازیکن را بشکند. از طرفی پرسپولیس همچنان در انتظار فسخ قرارداد رامین رضاییان است تا این بازیکن با حضور در ایران قرارداش را با تیم سابقش به امضا برساند.

 

 

ماجرای رضاییان چیست؟

بحث بازگشت رضاییان به پرسپولیس تبدیل به یک ماجرای پیچیده شده و در این چند روز هم خبرهای مختلفی در خصوص این موضوع در رسانه های ایرانی و قطری منتشر شد. در این میان روایت‌های مختلفی در خصوص طولانی شدن روند مذاکرات در رسانه‌ها منتشر شد ولی اصلی‌ترین عامل در طولانی شدن این ماجرا، خواسته‌های رضاییان بوده است.

مسئولان باشگاه الدحیل چند روز پیش به رضاییان می‌گویند که حاضرند طلب این بازیکن را تا آخر فصل پرداخت کنند ولی به این شرط که او میزان دستمزدی که تا پایان فصل جاری از باشگاه پرسپولیس می‌گیرد را از طلبش از باشگاه الدحیل کم کند. این درخواست باشگاه قطری با مخالفت رضاییان همراه می‌شود و او به مسئولان الدحیل می‌گوید که تمام طلبش را از این باشگاه می‌خواهد و آنها نباید در مورد مبلغ قراردادش با باشگاه پرسپولیس دخل و تصرفی داشته باشند. در واقع رضاییان می‌خواهد تمام طلبش را از الدحیل بگیرد و جدا از آن، 200 هزار دلار هم تا پایان فصل از پرسپولیس دریافت کند چرا که باشگاه پرسپولیس حاضر است این مبلغ را تا پایان فصل به پرسپولیس بدهد.

 

مخالفت الدحیل

باشگاه الدحیل اما با این درخواست رضاییان مخالف است. آنها یک بازیکن خارجی را جذب کرده‌اند ولی برای ثبت قرارداد او نیاز به رضایت رضاییان دارند و همین موضوع چالش‌هایی را میان باشگاه و بازیکن ایرانی ایجاد کرده است. جالب اینجا است که سرمربی الدحیل به رضاییان گفته که حتی اگر نتواند بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب کند، او در تیمش جایی ندارد. الدحیل حتی حاضر شده تا رضاییان را به تیم دومش فرستاده و از این بازیکن استفاده نکند و باید دید آیا رضاییان که 24 ساعت بابت فسخ قرارداد با الدحیل فرصت دارد، چنین تصمیمی خواهد گرفت یا اینکه در الدحیل می‌ماند. البه رضاییان می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد هم به پرسپولیس بیاید، به شرطی که قبل از اتمام نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران (ساعت 24 امشب) قراردادش را با الدحیل فسخ کند.  البته بعید است اتفاق جدیدی رخ دهد و دیروز هم مدیر برنامه های رضاییان اعلام کرد که بازگشت او به پرسپولیس منتفی شده است.

روز گذشته هم خبرهایی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به چند بازیکن، منتشر شد ولی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بعد از پرداخت پول به علیرضا بیرانوند و همچنین باشگاه پدیده، پنجره این تیم باز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها