باید مشکل گلزنی را برطرف کنیم

عباسیان: استقلالی‌ها وقت‌کشی می‌کردند

عباسیان: استقلالی‌ها وقت‌کشی می‌کردند

کاپیتان تیم فوتبال هوادار مدعی شد آنها بهترین فوتبال را بازی می‌کنند و برای اثبات ادعایش به نظرات کارشناسان استناد کرد.

معین عباسیان درباره شکست تیمش برابر استقلال اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف خوب کار کرده بودیم، ولی متأسفانه یک پنالتی بی‌جهت به استقلال دادیم که سهل‌انگاری دفاع بود و نباید بازیکن ما در آن منطقه بی‌احتیاطی می‌کرد. با این حال گل مساوی را هم زدیم ولی در دقایق آخر بازی گل خوردیم و متأسفانه امتیازی نگرفتیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار با اشاره به قضاوت مومنی در بازی تیمش مقابل استقلال گفت: متأسفانه داور بسیار بسیار بد سوت زد و کارت‌های بی‌مورد به بازیکنان ما داد و باعث شد خیلی از تعویض‌های سرمربی ما به خاطر همین اخطارها باشد. ما باختیم، ولی نشان دادیم تیم خوبی هستیم و خوب فوتبال بازی می‌کنیم. ما طوری مقابل قهرمان نیم‌فصل بازی کردیم که استقلالی‌ها در خیلی از صحنه‌ها وقت‌کشی می‌کردند. اگر تمرکز ما بیشتر بود حتی می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، ولی داوری هم در باخت تیم ما تأثیر داشت.

وی در مورد آمار ضعیف هوادار در گلزنی و اینکه آنها در 16 بازی فقط هشت گل زده‌اند، تصریح کرد: بله، این آمار خوب نیست، ولی ما در هر بازی موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم و در این زمینه تیم ششم یا هفتم لیگ هستیم. ما در ضربات آخر تمرکز نداریم و باید بیشتر تمرکز کنیم تا فرصت‌ها را از دست ندهیم. جایگاه ما پایین جدول نیست و همه کارشناسان هم عقیده دارند که بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم. متأسفانه در نتیجه‌گیری یک مقدار بد عمل کردیم، ولی اگر مسئولیت‌پذیری بیشتری داشته باشیم جایگاه ما بهتر از این خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها