پنج بازیکن استقلال و تنها 240 دقیقه بازی!

بررسی آمار دقایق حضور 5 بازیکن دیگر استقلال نشان می دهد که مجموع حضور آنها در نیم فصل اول به 240 دقیقه رسیده است.

پنج بازیکن استقلال و تنها 240 دقیقه بازی!

در فهرست خروجی نیم فصل باشگاه استقلال نام پنج بازیکن دیده می شود که در 16 هفته ابتدایی مورد توجه و اعتماد کادر فنی این تیم قرار نداشتند و جدایی آنها از جمع آبی پوشان تصمیم منطقی‌ای برای هر دو طرف به شمار می رفت.

در بین بازیکنان جدا شده از استقلال به جز عارف آقاسی و آرش رضاوند که هرکدام در حدود 600 دقیقه برای این تیم بازی کردند و البته حردانی و آمانوف جانشین آنها شده‌اند که مهره‌های مورد توجه فرهاد مجیدی هستند، سایر بازیکنان فرصت چندانی برای حضور در ترکیب نداشتند.

بررسی آمار دقایق حضور 5 بازیکن دیگر استقلال نشان می دهد که مجموع حضور آنها در نیم فصل اول به 240 دقیقه رسیده است.

در این بین فردین رابط که راهی شهر خودرو شد در نیم فصل اول هیچ فرصتی برای حضور در ترکیب استقلال پیدا نکرد، محمدرضا آزادی بیش از سایر نفرات این فهرست پنج نفره و مجموعا 101 دقیقه برای استقلال بازی کرد ، رشید مظاهری که راهی سپاهان شد و مبلغ قراردادش با استقلال 8 میلیارد تومان بود تنها 82 دقیقه برای این تیم به میدان رفت ، بابک مرادی که به هوادار پیوست 12 دقیقه فرصت بازی به دست آورده بود و متین کریم‌زاده تنها 45 دقیقه در نیم فصل اول برای استقلال بازی کرد.

بر این اساس این 5 بازیکن مجموعا در کنار هم 240 دقیقه فرصت بازی در ترکیب استقلال پیدا کردند که البته احتمالا در نیم فصل دوم با توجه به اضافه شدن نفرات جدید و شکل گرفتن ترکیب ثابت آبی پوشان این فرصت باز هم کمتر می شد.

در واقع مجیدی و مدیران استقلال پس از کنار رفتن از رقابت های آسیایی ترجیح دادند لیست خود را خلوت تر کرده و با تمرکز روی نفراتی که در طول فصل مورد استفاده جدی کادر فنی قرار خواهند داشت کار خودشان را دنبال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها