صیادمنش به هال‌سیتی پیوست

به نظر می رسد بندی در قرارداد اللهیار گنجانده شده باشد که هال سیتی قادر به دائمی کردن این انتقال باشد.

صیادمنش به هال‌سیتی پیوست

در روز پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی، اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی فنرباغچه با قراردادی قرضی و تا پایان فصل راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

 

باشگاه فنرباغچه با صدور اطلاعیه  ای اعلام کرد: صیادمنش تا پایان فصل به صورت قرضی به هال سیتی یکی از تیم‌های چمپیونشیپ پیوست. برای ورزشکارمان که امروز قرارداد رسمی اش امضا و مراحل نقل و انتقالاتش انجام شده آرزوی موفقیت داریم.

 

این در حالی است که پیش از این رسانه های ترکیه و خبرنگاران معروف این کشور مدعی شده بودند که اللهیار با قراردادی 4 ساله راهی هال سیتی شده است. این بازیکن روز گذشته در استادیوم خانگی هال سیتی حضور پیدا کرد و نظاره گر پیروزی تیم جدیدش بود.

این سومین انتقال قرضی صیادمنش در دوران ورزشی او محسوب می شود. این بازیکن در سال 2019 از استقلال راهی فنرباغچه شد و از آنجا نیز به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. این بازیکن سپس راهی لیگ اوکراین و تیم زوریا لوهانسک شد و عملکرد بسیار خوبی در آن تیم داشت. این بازیکن حالا باید به فوتبالش در تیم هال سیتی ادامه دهد.

 

باید در انتظار انتشار جزییات این قرارداد بود. به نظر می رسد بندی در قرارداد اللهیار گنجانده شده باشد که هال سیتی قادر به دائمی کردن این انتقال باشد. هنوز ارزش این معامله نیز رسانه ای نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها