نامه رسمی گل‌گهر برای جذب پیکان بابایی

البته هنوز تراکتوری ها به این درخواست پاسخی نداده اند و باید دید چه تصمیمی درباره آینده این مهاجم خواهند گرفت.

نامه رسمی گل‌گهر برای جذب پیکان بابایی

مدیران باشگاه گل‌گهر برای جذب مهاجم تیم فوتبال تراکتور به صورت رسمی به این باشگاه نامه ارسال کرده‌اند.

نیم فصل اول برای امیرقلعه نویی در شرایطی به انتها رسید که با مصدومیت یونس شاکری در هفته چهارم مقابل پرسپولیس این مربی باتحربه به شدت از نبود مهاجم تمام کننده در تیمش رنج برد و در ادامه ماجراهای مربوط به بازیکن گابنی سبب شد تا دست کادر فنی گل گهر در بخش هجومی بسته باشد.

در همین حین البته گل‌‍گهری‌ها با استفاده از بازیکنان جوان و استفاده از عناصر تهاجمی در پست غیرتخصصی این مشکل را تا پایان نیم فصل تا حدودی حل کردند و شاگردان امیرقلعه نویی موفق به ثبت 19 گل هم شدند.

در ادامه اضافه شدن استنلی کی روش تدبیر دیگری بود که برای تقویت بخش هجومی گل گهر انجام شد و این بازیکن در مصاف با نساجی مازندران و سپس دیدار برابر تراکتور دقایقی فرصت بازی به دست آورد تا رفته رفته مهیای حضور بهتر در نیم فصل دوم مسابقات شود.

حالا در پنجره زمستانی نیز تلاش ها در گل گهر برای تقویت بخش هجومی تیم ادامه دارد و مدیران باشگاه با ارسال نامه ای رسمی خواهان جذب پیمان بابایی شدند که عملکرد خوبی در نیم فصل اول رقابت ها با پیراهن تراکتور داشت و طی سال های اخیر نیز از مهاجمان شاخص لیگ بوده است. البته هنوز تراکتوری ها به این درخواست پاسخی نداده اند و باید دید چه تصمیمی درباره آینده این مهاجم خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها