افسوس استقلالی نشدن دروازه بان مسجد سلیمان

دروازه‌بان تیم مسجد سلیمان در خصوص تقابلش با پرسپولیس و شرایط این تیم واکنش داشت.

افسوس استقلالی نشدن دروازه بان  مسجد سلیمان

کوروش ملکی ، در خصوص وضعیت خودش بعد از پیوستن به نفت مسجد سلیمان گفت: درست است که فصل گذشته با سپیدرود سقوط را تجربه کردم اما خوشبختانه عملکرد خودم خیلی خوب بود و پیشنهادهایی هم داشتم اما به دلیل پیشنهاد باشگاه استقلال سایر پیشنهادهایم را رد کردم و منتظر بودم تا با استقلال قرارداد امضا کنم، هر چند که به دلیل تعلل مدیران استقلال، درنهایت مجبور شدم به یکی از پیشنهادهایم پاسخ مثبت بدهم. این در حالی است که با وجود قراردادی که با نفت مسجد سلیمان بسته بودم، اما باز هم استقلالی‌ها می‌گفتند تو را می‌خواهیم! وضعیت به گونه‌ای بود که من باید تکلیفم را مشخص می‌کردم و درنهایت به تیم نفت مسجد سلیمان که یک تیم پرطرفدار و ریشه‌دار است پیوستم، البته حضور آقای تارتار هم در این تصمیم من بی‌تأثیر نبود و امیدوارم که امسال بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. 

وی درباره وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان هم افزود: به هر حال ما در دوران بدنسازی هستیم و بدن بازیکنان سنگین است این در حالی است که زمان آغاز مسابقات هم مشخص نیست و به همین دلیل ما در روزهای اخیر چند بازی دوستانه برگزار کردیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. خوشبختانه روند رو به رشدی هم داشتیم و اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم. اکثر تیم‌ها الان در تهران هستند و به همین دلیل ما توانستیم بازی‌های خوبی برگزار کنیم. این هفته بدنسازی ما به پایان می‌رسد و تمرینات ما همچنان ادامه خواهد داشت. 

این دروازه‌بان در مورد بازی دوستانه این هفته مقابل پرسپولیس گفت: ما با نساجی، آلومینیوم اراک، نفت آبادان و چند تیم لیگ دویی بازی کردیم، اما قطعا بازی با پرسپولیس می‌تواند یک محک جدی برای ما باشد. این در حالی است که به نظر من این بازی با پرسپولیس می‌تواند عیار ما در این دیدار مشخص خواهد شد. فکر می‌کنم که این بازی آخرین بازی دوستانه ما خواهد بود. 

ملکی درباره اینکه باز هم می‌تواند عملکرد خوب خود را مقابل پرسپولیس تکرار کند، تصریح کرد: این را باید در نظر بگیرید که ما الان در دوران بدنسازی هستیم و بدن بازیکنان سنگین است و به همین خاطر آمادگی گذشته را نداریم، اما به هر حال بازی با پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. ما چه با تیم‌های لیگ دویی و چه با تیم‌های لیگ برتری اگر بازی کنیم با انگیزه به زمین می‌رویم. امیدوارم که من هم بتوانم در این بازی خوب بازی کنم و به گل نخوردن‌هایم ادامه دهم، چرا که وظیفه یک دروازه‌بان گل نخوردن است. 

وی درباره اینکه پیش‌بینی‌اش از عملکرد امسال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر چیست، اظهار داشت: مطمئن هستم که وضعیت ما امسال بهتر خواهد بود، چرا که آقای تارتار نفت مسجد سلیمان را با نظر خودش بسته و می‌تواند تاکتیک مدنظرش را در تیم پیاده کند. درست است که ما ستاره‌ای در تیم نداریم، اما بازیکنانی به تیم اضافه شدند که می‌توانند به تیم کمک کنند. همین که تا اینجا در بازی‌های دوستانه  گل نخوردیم خودش یک امتیاز مثبت است و امیدوارم که این روند را هم در لیگ ادامه دهیم. ما به دنبال تک‌رقمی شدن در جدول لیگ هستیم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. 

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها