باقری: این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد

باید برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد و مسابقات تدارک مناسبی برگزار کنند.

باقری: این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد

مربی تیم ملی ایران امیدوار است حمایت‌های مناسب صورت بگیرد تا از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنند.

به گزارش مستقل آنلاین، کریم باقری درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: تیم خیلی خوبی داریم چراکه خوشبختانه بازیکنان با تجربه و لژیونرهای زیادی دراختیارمان هستند که همین مسئله به تیم کمک می‌کند.

او ادامه داد: باید برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد و مسابقات تدارک مناسبی برگزار کنند. این تیم می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد چون بازیکنان خوبی دراختیار داریم؛ به شرطیزکه فقط حرف و حدیث و وعده وعید نباشد.

مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: نمی‌گویم همه وعده‌ها، فقط نیمی از آن را هم انجام بدهند، کارساز خواهد بود. به نظرم این تیم ملی شایستگی حضور در مرحله حذفی جام جهانی را دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

باقری با اشاره به خوشحالی مردم از صعود به جام جهانی عنوان کرد: یادم است زمانی که بازی می‌کردیم، می‌گفتم و الان هم می‌گویم که باید برای مردم بازی کنیم، احترام بگذاریم و برای آنها تلاش کنیم. بازی‌هایی که بدون تماشاگر است، هیچ لذتی ندارد و این هواداران و مردم هستند که فوتبال را با تشویق‌های خود زیبا می‌کنند و ما هم باید برای شادی مردم تلاش خودمان را انجام بدهیم.

او یادآور شد: تماشاگران همیشه پیگیر تیم ملی و فوتبال هستند و دوست دارند تیم ایران موفق باشد؛ ما هم برای خوشحالی مردم عزیزمان تلاش می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات آینده نیز به برتری برسیم و موجب خوشحالی مردم شویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها