طارمی همچنان اسیر برف و بوران

پس از اضافه شدن میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش به اردو اکنون 21 بازیکن در اردو هستند.

طارمی همچنان اسیر برف و بوران

در فاصله دو روز مانده تا برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برخی نفرات به دلایل مختلف هنوز خود را به دراگان اسکوچیچ و دستیارانش معرفی نکرده‌اند.

پس از  اینکه غیبت اللهیار صیادمنش به دلیل پیگیری مراحل انتقالش به تیم هال‌سیتی انگلیس و ابتلای احسان حاج صفی، سردار آزمون و احمد نوراللهی در بازی با عراق قطعی شد، مسئولان تیم ملی همچنان منتظر رفع مشکل پرواز مهدی طارمی هستند تا وی بتواند زودتر خودش به اردو برساند. البته این بازیکن همچنان در شهر دالامان با فاصله 800 کیلومتری تا استانبول مانده و منتظر بهتر شدن وضعیت جوی برای فراهم شدن شرایط پرواز به کشورمان از ترکیه است. مسئولان فدراسیون فوتبال در حال برنامه‌ریزی هستند طارمی در اولین فرصت به اردو ملحق شود اما تاکنون زمان پرواز وی به تهران مشخص نشده است.

پس از اضافه شدن میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش به اردو اکنون 21 بازیکن در اردو هستند و قرار است پرواز کریم انصاری‌فرد، پیام نیازمند و امیر عابدزاده هم تا ظهر امروز وارد کشورمان شود. این نفرات پس از حضور در اردو تست PCR خواهند داد و تا زمان اعلام نتایج این تست در قرنطینه می‌مانند. همچنین فردا کل بازیکنان تیم ملی تست کرونا خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها