صیادمنش با هال سیتی تمام‌ کرد؟

اللهیار صیادمنش با مبلغ 4 و نیم میلیون یورو راهی هال سیتی شده است.

صیادمنش با هال سیتی تمام‌ کرد؟

بالاخره و پس از تمامی اخباری که در چند روز گذشته پیرامون اللهیار صیادمنش به وجود آمده بود، کار انتقال این بازیکن به هال سیتی تمام شده است و دو طرف بر روی جزییات این انتقال به توافق رسیده اند.

آنگونه که تمامی منابع معتبر ترکیه از جمله خبرنگاران معروفی همچون اکرم کونور و یاگیز سابونجو اوغلو و همچنین رسانه های فاناتیک و TRT Sport اعلام کرده اند، اللهیار صیادمنش با مبلغ 4 و نیم میلیون یورو راهی هال سیتی شده است.

دو تیم فنرباغچه و هال سیتی برای این انتقال به توافق کامل رسیده اند و باشگاه انگلیسی موظف شده است که 50 درصد از مبلغ فروش اللهیار در آینده را به فنرباغچه بپردازد.

آجون ایلیجالی مجری معروف ترک که چندی پیش باشگاه هال سیتی را خریداری کرد، اللهیار را از فنرباغچه خریداری کرد. او همچنین قصد دارد چند بازیکن دیگر این تیم ترکیه ای از جمله میها زایچ را به خدمت بگیرد.

به گزارش مستقل آنلاین، صیادمنش یک سال و نیم گذشته را در زوریا لوهانسک اوکراین پشت سر گذاشت و موفق شد در 24 بازی 9 بار گلزنی کرده و 4 پاس گل بدهد. این بازیکن در سال 2019 از استقلال به فنرباغچه پیوست و طبق توافقی که میان آبی های پایتخت و تیم ترکیه ای صورت گرفته، 20 درصد از این انتقال به استقلال خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها