هیچ آپشن دیگری هم وجود ندارد مگر یک پرونده جدید در فیفا

رادوشوویچ: درویش نمی‌تواند مرا متهم به بداخلاقی کند

من نگفتم که می‌خواهم قرارداد جدیدی با پرسپولیس ببندم، گفتم که این یک آپشن و راه حل برای مدیران باشگاه است.

رادوشوویچ: درویش نمی‌تواند مرا متهم به بداخلاقی کند

در شرایطی باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای بوژیدار رادوشوویچ را بازیکن این تیم دانسته، که او از صحبت‌های روز گذشته رضا درویش و اتهام «بد اخلاقی» به‌شدت خشمگین و ناراحت است.

رادو که روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ما از راه حل توافق بین خودش و پرسپولیس پرده برداشته بود، پس از واکنش‌ها در فضای مجازی توضیحات جدیدی را ارائه کرده و این راه حل را شفاف‌تر توضیح داده است.

او هم‌چنین تماس تلفنی روز گذشته با مدیریت باشگاه را تائید می‌کند اما می‌گوید که هیچ توافقی انجام نشده و درویش پیشنهاد خاصی را ارائه نکرده است. رادوشوویچ که فارسی را هم خیلی خوب یاد گرفته، در پاسخ به این سوال که درویش چه پیشنهاد را به او داده گفت: «"الکیه!" هیچ پیشنهادی نبود و هیچ معامله‌ای انجام نشد.»

وی در توضیح "قرارداد جدید" گفت: «من نگفتم که می‌خواهم قرارداد جدیدی با پرسپولیس ببندم، گفتم که این یک آپشن و راه حل برای مدیران باشگاه است و هیچ آپشن دیگری هم وجود ندارد مگر یک پرونده جدید در فیفا.»

رادو درباره اینکه با شکایتش احتمال محرومیت پرسپولیس وجود دارد، اظهار کرد: «درویش می‌توانست با یک تماس همه چیز را درست کند اما از زمان ورودش این کار را نکرد. او رفتاری مثل سایر مدیران داشت و حالا همه چیز تمام شده و نمی‌تواند من را متهم به بداخلاقی یا هرچیز دیگری کند چون من به اندازه کافی صبر کرده بودم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها