آزادی: کاری می‌کنم کادرفنی استقلال از تصمیمش پشیمان شود

دوباره به استقلال برمی‌گردم و برای این تیم گل هم می‌زنم تا کسانی که اذیتم کردند، پشیمان شوند. دقیقا منظورم کادر فنی است.

آزادی: کاری می‌کنم کادرفنی استقلال از تصمیمش پشیمان شود

 

محمدرضا آزادی مهاجم استقلال نسبت به قرار گرفتن در لیست مازاد فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش مستقل آنلاین، آزادی در خصوص قرار گرفتن در لیست مازاد فرهاد مجیدی گفت: سلیقه مربی است و نمی‌توانم چیزی بگویم. شاید سبک کاری سرمربی به من نمی‌خورد. خیلی مسائل وجود داشت که نتوانستم در استقلال بمانم.به عشق استقلال از اروپا به این تیم آمدم و کار آنطور که تصور کرده بودم، پیش نرفت. از آمدن به استقلال پشیمان نیستم، چون عاشقی تاوان دارد. استقلال را خیلی دوست داشتم و الان هم مشکلی برای جدایی ندارم. دوست داشتن تاوان دارد و امروز باید این شکلی جدا شوم. یک روزی دوباره به استقلال برمی‌گردم و برای این تیم گل هم می‌زنم تا کسانی که اذیتم کردند، پشیمان شوند. دقیقا منظورم کادر فنی است.

او ادامه داد: من تجربه حضور در اروپا را داشتم و می‌توانستم خیلی به مجیدی و استقلال کمک کنم.زمین گرد است و می‌چرخد و افراد به هم می‌رسند. فوتبال برای آدم نمی‌ماند، چیزی که می‌ماند دوستی‌ها و دوست داشتن‌ها است. اگر فوتبالیست هم نمی‌شدم طرفدار استقلال می‌ماندم، چون از بچگی این تیم را دوست داشتم.نمی‌خواستم از استقلال جدا شوم، چون دلم با این تیم است و هر جایی بروم روزی دوباره به این تیم برمی‌گردم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها