تهدید به اخراج خلیل‌زاده از الریان

شجاع خلیل زاده لژیونر ایرانی تیم هم بازیکن بزرگی است ولی اشتباهات زیادی در بازی ها مرتکب شده و سطح قابل انتظار را نداشته است.

تهدید به اخراج خلیل‌زاده از الریان

راشد بن ناصر آل خلیفه نائب رئیس سابق باشگاه الریان در مصاحبه بلند با نشریه «الوطن» قطر درباره وضعیت بد این روزها تیم پرداخت و خواهان اخراج تمام لژیونرهای الریان جز یاسین براهیمی الجزایری شد.

شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان یکی از لژیونرهای این فصل الریان در کنار خامس رودریگز ستاره سابق رئال هستند ولی این مسئول سابق باشگاه الریان به شدت از هر دو بازیکن انتقاد کرد.

نائب رئیس سابق باشگاه الریان در این زمینه، گفت: باشگاه الریان سابقه ای درخشان دارد و همیشه افتخار آفرین بود ولی وقتی الان بازی های تیم را نگاه می کنم ابراز تاسف می کنم و بسیار ناراحت می شوم. چرا تیم با وجود هزینه های زیادی و جذب لژیونرهای سرشناس در این وضعیت باشد.

وی افزود: به نظرم باشگاه باید فورا تمام لژیونرها به جز یاسین براهیمی الجزایری را لیست تیم خط بزند و جایگزین های مناسبی برای آنها پیدا کند. در ابتدا ما نیاز به یک مهاجم گلزن به جای یوهان بولی هستیم. استفان انزونزی لژیونر فرانسوی با وجود اینکه در تیم های بزرگی بوده ولی برای الریان کاری نکرده تا بتواند در تیم ماندگار باشد.

نائب رئیس سابق باشگاه الریان ادامه داد: خامس روردیگز بازیکن بزرگی است ولی در الریان کاری نکرده و از زمان حضورش در تیم فقط مصدوم شده و بسیاری از بازی ها را از دست داد و کمکی به تیم نکرده و باید برود. شجاع خلیل زاده لژیونر ایرانی تیم هم بازیکن بزرگی است ولی اشتباهات زیادی در بازی ها مرتکب شده و سطح قابل انتظار را نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها