ایراندوست: برای برد به مصاف هند رفتیم/ به صعود از گروهمان امیدوارم

ایراندوست: برای برد به مصاف هند رفتیم/ به صعود از گروهمان امیدوارم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برای برد به مصاف هند آمدیم و به خاطر انرژی که مردم برای ما می‌فرستادند دوست داشتیم از این بازی امتیاز بگیریم.

به گزارش مستقل آنلاین،مریم ایراندوست در نشست خبری بعد از دیدار ایران و هند در جام ملت‌های آسیای بانوان اظهار داشت: اولین بازی در تورنمنت‌ها سخت ترین مسابقه است. با توجه به اینکه بازیکنان ما اولین حضور خود را تجربه می‌کردند و در 4-5 ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند اما بر تیم حریف غالب بودند. همه دیدند تیم ما تمام تلاش خود را انجام داد تا از نام ایران دفاع کند.

وی افزود: چون پیش بینی می‌کردیم هند با برنامه‌ریزی طولانی تیمی قوی باشد ولی خیلی برایمان مهم بود که حداقل امتیاز را بگیریم.در برخی دقایق شاید دفاع و ضد حمله می‌کردیم اما به خاطر انرژی که مردم ایران برای ما فرستادند دوست داشتیم امتیاز کسب کنیم و در مجموع برای برد به زمین آمده بودیم.

سرمربی تیم ملی بانوان در خصوص دیدار بعدی تیم ملی گفت: می‌دانیم چین یکی از قدرت‌های آسیا است و قطعا مقابل این تیم با برنامه وارد زمین می‌شویم. با این برنامه‌ای که از تیمم دیدم و دفاع خوبی که بازیکنان ما انجام دادند و دروزاه‌بانی خوبی که کودایی انجام داد فکر می‌کنم مقابل چین هم دروازه تیممان را بسته نگه داریم.

ایراندوست تاکید کرد: به بازیکنان تیمم ایمان دارم. با برنامه وارد این تورنمنت شدیم و امیدوار هستیم که از گروهی که در آن قرار داریم صعود کنیم.

وی در خصوص بهترین بازیکن تیمش در این دیدار گفت: از نظر من همه بازیکنانم بهترین بازیکن بودند. هاجر دباغی پشت مهاجمان بازی می کرد ولی زمانی که صاحب توپ می‌شدیم باید هافبک طراح می‌شد و اگر صاحب توپ نبودیم باید هافبک های هند را پرس می کرد. او به نحو احسنت کار خود را انجام داد و حتی با وجود آسیبی که دید توانست از این مسئولیت موفق خارج شود. البته یکی از بهترین بازیکنان ما زهره کودایی بود که عملکرد قابل قبولی داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها