ورزشگاه یادگار امام تبریز نونما می شود

باشگاه تراکتور با توجه به کمبود 10 هزار صندلی در ورزشگاه یادگار امام اقدام به خرید این تعداد صندلی کرد.

ورزشگاه یادگار امام تبریز نونما می شود

تیم تراکتور که هنوز برای انجام تست های ایفمارک به این مرکز نرفته است امروز عصر بعد از تمرین خود راهی تهران می شود و صبح فردا در ایفمارک حاضر می شوند. مدت حضور شاگردان دنیزلی در تهران محدود است و بعد از تست ایفمارک این تیم راهی تبریز می شود.

* از مدت ها قبل باشگاه تراکتور به دنبال جذب مهاجم خارجی است و از سویی دنیزلی سرمربی سرخپوشان تبریزی هم برای انتخاب بازیکن دقت نظر زیادی دارد و حاضر نیست هر بازیکنی را انتخاب کند. سخت گیری دنیزلی از یک سو و از سوی دیگر به دلیل چگونگی پرداخت پول به خارجی ها باعث شده تا برخی گزینه های مورد نظر با باشگاه به توافق نرسند. تراکتور در پست مهاجم نیاز به دو بازیکن خارجی دارد که هنوز با بازیکن خاصی به توافق نرسیده اند. 

* باشگاه تراکتور به بازیکنان خود به تازگی 10 درصد از قراردادها را پرداخت کرده اند تا شایعه بی پولی و مشکلات مالی بازیکنان این تیم کمرنگ شود.

* باشگاه تراکتور با توجه به خواسته هواداران این تیم و با رایزنی با اداره کل ورزش تبریز و همچنین شهرداری قصد دارد دو در ضلع شمال شرقی و غربی ورزشگاه یادگار امام را که سالهاست بسته بوده باز کند تا هواداران بتوانند بدون پیمودن مسافت زیاد در ورزشگاه در صندلی های مستقر شوند. البته لازمه این کار همکاری شهرداری با ورزشگاه است. آنها باید مسیر منتهی به این دو در در خارج ار ورزشگاه را آسفالت کرده تا هواداران بتوانند به راحتی با رفت و آمد از این دو در به راحتی در صندلی ها مستقر شوند. 

* نزدیک به 10 هزار جایگاه هوادار در ورزشگاه یادگار امام با کمبود صندلی مواجه بود که باشگاه تراکتور به درخواست هواداران اقدام به خرید صندلی به رنگ های قرمز کرد تا در این جایگاه های خالی از صندلی نصب شوند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها