مهدوی‌کیا هفته آینده به تهران می‌آید

خدا را شکر مشکلات حل شد و مشخص شد که آقای مهدوی‌کیا با درایت و هوش خود طبق موازین جمهوری اسلامی و براساس خط قرمزها، قوانین و مقررات داخلی کشور رفتار کردند.

مهدوی‌کیا هفته آینده به تهران می‌آید

مدیر تیم ملی فوتبال امید اعلام کرد که مهدوی‌کیا هفته آینده برای انجام مقدمات لازم برای برگزاری اردوی تیم ملی امید به تهران می‌آید.

به گزارش مستقل آنلاین، محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره برنامه تیم ملی فوتبال امید در آستانه پنجره بازی‌های ملی که ماه آینده آغاز می‌شود گفت: تیم ملی امید اردویی در تهران خواهد داشت که هماهنگی‌های مربوط به این اردو انجام شده است. مهدی مهدوی‌کیا اسامی بازیکن مدنظر خود را تا این اردو خواهد داد و دو بازی دوستانه با تیم‌های داخلی انجام خواهیم داد.

او درباره حل مسائل حاشیه‌ای که بعد از حضور مهدی مهدوی‌کیا در بازی دوستانه در کشور قطر به وجود آمده بود گفت: خدا را شکر مشکلات حل شد و مشخص شد که آقای مهدوی‌کیا با درایت و هوش خود طبق موازین جمهوری اسلامی و براساس خط قرمزها، قوانین و مقررات داخلی کشور رفتار کردند.

محمدی درباره زمان حضور مهدی مهدوی‌کیا در ایران برای شرکت در اردی تیم ملی گفت: ایشان هفته آینده به تهران می‌آیند و در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد. قرار است در این اردو از بازیکنان شاغل در لیگ دسته یک و دوم کشور هم دعوت شود. پس از اردو هم دستیاران ایشان در تهران حضور خواهند داشت تا برای اردوی بعدی تیم ملی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها