واکنش کنایه‌دار وزیر ارتباطات به قهرمانی جوانان والیبال ایران در جهان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از قهرمانی جوانان والیبال ایران در جهان، نوشت که بازی فینال را از طریق تلویزیون اینترنتی تماشا کرده است.

واکنش کنایه‌دار وزیر ارتباطات به قهرمانی جوانان والیبال ایران در جهان

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از پیروزی تیم ملی والیبال جوانان ایران در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین و کسب عنوان قهرمانی برای نخستین بار توسط این تیم توئیتی منتشر کرد.

او پس از پایان این دیدار که البته از طریق صدا و سیما پخش نشد، نوشت: «بیست! جوانان والیبالی ایران، گل کاشتند و حالا قهرمان جهانند. عالی بودن و عالی نتیجه گرفتند. بازی هیجان‌انگیز اونها رو مستقیم از طریق تلویزیون اینترنتی دیدم، بی‌نظیر بودند!»

در همین حال، علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز در واکنش به این پیروزی توئیتی منتشر کرد و نوشت: «قهرمانی جهان بر والیبالیست‌های جوان و ملت ایران مبارک‌ باد. دولت و همه مردم از پیروزی شما خوشحال شدند. در دوران تحریم اقتصادی و فشار برای انزوای ایران، این پیروزی بیش از هر زمان دیگری برای مردم شیرین است. موفقیت شما نشان داد با سخت‌کوشی و امید، می‌توانیم در همه عرصه‌ها موفق شویم.»

تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین، برای نخستین بار قهرمان جهان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها