مصلح برای فسخ قرارداد به سئول رفت

احمدرضا احمدوند که سابقه حضور در استقلال را دارد، مشکلی برای بازی کردن در پرسپولیس نخواهد داشت.

مصلح برای فسخ قرارداد به سئول رفت

احمدرضا احمدوند، هافبک - مهاجم سابق مقاومت تهران که عضو تیم ملی فوتبال امید ایران هم است، چندی پیش با قرارداد ۵ ساله به استقلال تهران پیوست، اما در این تیم بنا به دلایلی بازی نکرد و چندی پیش پرسپولیسی شد. پس از عقد قرارداد او با پرسپولیس، استقلالی‌ها تهدید به شکایت از این بازیکن و پرسپولیس کردند.

پس از این اتفاق، پرسپولیسی‌ها استعلام‌های لازم برای حضور احمدوند در پرسپولیس را انجام دادند که مشخص شد او مشکلی برای حضور در جمع سرخپوشان ندارد.

احمدوند چندی پیش همراه با مهدی عبدی و امیر روستایی به پرسپولیس پیوست که به جز روستایی، ۲ بازیکن دیگر با سرخپوشان در جام شهدا بازی نکردند و باید دید آیا فرصت حضور در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی به آن‌ها خواهد رسید یا خیر؟

مصلح برای فسخ قرارداد به سئول رفت

شایان مصلح چندین بار به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت تا قرارداد خود را فسخ کند، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است. همچنین او امروز (شنبه) به محل ساختمان باشگاه در خیابان سئول رفت که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه حضور نداشت.

همچنین امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس هم برای تعیین تکلیف قرارداد و مسائل مالی، فردا (یکشنبه) به دیدار عرب و پرسپولیسی‌ها خواهد رفت. شنیده می‌شود او برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، شروطی دارد که هنوز مورد موافقت مدیران پرسپولیس قرار نگرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها