شماره ۱۰ پرسپولیس به ستاره مغضوب رسید

با جدایی مهدی شریفی از پرسپولیس تهران، شماره ۱۰ سرخپوشان پایتخت به فرشاد احمدزاده رسید.

شماره ۱۰ پرسپولیس به ستاره مغضوب رسید

تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌کند که ۱۷ بازیکن بزرگسال دارد و با جدایی مهدی شریفی، یک جای خالی دارد که با جذب مهاجم خارجی تکمیل خواهد شد. پرسپولیسی‌ها درحال حاضر در پست مهاجم علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و ... در اختیار دارند که البته وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و امید عالیشاه هم با صلاحدید کادرفنی می‌توانند در این پست به میدان بروند.

شریفی از زمان ورود به پرسپولیس شماره ۱۰ را برتن کرد، اما موفق نشد بازی‌های زیادی برای این تیم انجام دهد و سپس شب گذشته (جمعه) اعلام شد این بازیکن از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شود.

با جدایی مهاجم اصفهانی سرخپوشان پایتخت، شماره ۱۰ پیراهن پرسپولیس به فرشاد احمدزاده رسید تا او مانند گذشته این شماره را بر تن کند. در دوره قبلی که احمدزاده در پرسپولیس بود، او این شماره را بر تن می‌کرد، اما پس از پایان لیگ هفدهم به لهستان رفت و پس از یک سال حضور در تیم اروپایی، بار دیگر لباس پرسپولیس را برتن کرد.

او که پس از جدایی از پرسپولیس، حاشیه‌های زیادی هم داشت، عنوان کرد هدفش کسب قهرمانی دوباره با قرمز‌ها است و در دومین بازی که در جام شهدا به میدان رفت، موفق شد رو در روی نیروی زمینی گلزنی کند.

به هرحال فهرست شماره پیراهن‌های پرسپولیس تا پیش از شروع لیگ نوزدهم اعلام می‌شود، اما پوشیدن شماره ۱۰ توسط احمدزاده قطعی است و باید دید در تیم سرخپوش پایتخت او بیشتر بازی خواهد یا بشار رسن عراقی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها