نگرانی های پرسپولیس کالدرون در لیگ نوزدهم

قضاوت درباره آینده تیم کالدرون سخت‌تر از قبل شده است و تقریبا می‌توان گفت سرخ‌پوشان فصل جدید را با تغییراتی در ترکیب فصل گذشته آغاز خواهند کرد

نگرانی های پرسپولیس کالدرون در لیگ نوزدهم

هنوز نمی‌توان درباره آینده پرسپولیس با کالدرون قضاوتی جامع داشت اما آنچه مشخص است این است که پرسپولیس به جز جدایی بودیمیر و مازاد شدن 3 بازیکن و جذب 3  بازیکن داخلی  و یک مهاجم خارجی تغییرات دیگری  نداشته  و ترکیب اصلی  هم نهایتا  2 یا 3 تغییر نسبت به فصل قبل خواهد داشت.

 نکته مهم  دیگر این است که هر 3 خرید ایرانی با فضای بازی در پرسپولیس آشنا بوده و دو نفرشان بارها در کنار سایر نفرات بازی کرده اند. 

کالدرون سرمربی آرژانتینی  هم یک مربی با تجربه است که موفقیت هایی داشته و فقط نیاز به حمایت سکوها و زمان دارد تا بتواند افکار و برنامه های خود را پیاده‌ کند و قطعا با شناخت هر بیشتر از نفرات و حریفان  نیز  راندمان کاری بهتر خواهد داشت .

کالدرون می خواهد در پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و تماشاگر پسند  را به نمایش بگذارد و بزرگترین تهدید او و تیمش  می تواند عدم مدیریت صحیح حواشی و برخی حاشیه های خود ساخته و یا بیرونی باشد و باشگاه  می تواند نقش مهمی را ایفا کند هر چند که   بعضا  تصمیمات  تنش زا مولد این  حاشیه ها بوده و تکرار آن بزرگترین تهدید برای آینده پرسپولیس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها