حاج‌صفی؛ متفاوت‌ترین ملی‌پوش تراکتور

احسان حاج‌صفی برخلاف سایر بازیکنان ملی‌پوش تراکتور از نخستین روز در تمرینات این تیم در فصل جدید حضور داشته است..

حاج‌صفی؛ متفاوت‌ترین ملی‌پوش تراکتور

 با جذب همزمان احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، تیم تراکتور در لیگ هجدهم به یکی از تیم‌های پر مهره لیگ برتر تبدیل شد که هر سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار داشت. حضور این سه بازیکن در ترکیب تراکتور، توجهات ویژه‌ای را به سمت این تیم معطوف کرد و هر سه بازیکن نیز عملکرد بسیار خوبی با پیراهن تراکتور داشتند.

با پایان لیگ هجدهم شرایط به گونه ای رقم خورد که نگرانی‌های بسیاری در خصوص ادامه همکاری تراکتور با دو تن از این سه ملی پوش به وجود آمد. شجاعی اعلام خداحافظی کرد و دژاگه نیز بی صدا تبریز را ترک و به هیچ تلفنی پاسخ نداد. در ادامه و پس از کش و قوس‌های فراوان شجاعی به تمرینات ملحق شد اما خبری از دژاگه نشد. سرانجام روز گذشته دژاگه نیز به تمرینات بازگشت؛ او در حالی به تمرینات تراکتور ملحق می‌شود که اردوی آماده‌سازی ترکیه را از دست داده است.

در این بین اما احسان حاج‌صفی، تنها ملی پوش تراکتور بود که بدون ایجاد حاشیه و نگرانی با شروع تمرینات آماده‌سازی در تبریز حضور یافت. او از اولین روزهای تشکیل تمرینات در بین شاگردان دنیزلی حاضر بوده و با انگیزه‌ای بالا و جدیتی ستودنی در حال تمرین است. در چنین شرایطی باید احسان را متفاوت‌ترین ملی‌پوش تراکتور بدانیم که با تعهد کامل به قراردادش از آغاز تمرینات در تبریز حضور داشت و هیچ نگرانی برای باشگاه و هواداران به وجود نیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها