استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه نامشخص بودن زمان شروع لیگ به یک معضل تبدیل شده است، گفت: بعضی از افراد بعه نوان مدیر وارد فوتبال می‌شوند تا هم شهرت به دست آورند و هم حین کار آموزش ببینند!

استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است

جمال ندافی اظهار داشت: نا مشخص بودن زمان آغاز لیگ بزرگ ترین معضل کنونی فوتبال است. بازیکن، باشگاه و مربی سرگردان و بلاتکلیف هستند. چه چیزی در فوتبال از این بدتر که تیم‌ها بدنسازی خود را انجام داده‌اند و نمی‌دانند چه زمانی و کجا باید به میدان بروند.

وی اضافه کرد: این بی برنامگی و بلاتکلیفی باعث می‌شود تا بازیکنان هم از نظر روحی و روانی به هم بریزند و همین موضع شرایط را برای آسیب دیدگی آماده می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات این تیم بیان داشت: تا بازیکنان جدید در مسابقات رسمی دیده نشوند نمی توان قضاوتشان کرد. استقلال برای بازیکن جدید یک شمشیر دو لبه است. ممکن است یک بازیکن را عرش ببرد و ممکن است یک بازیکن را زمین بزند. این بسته به ظرفیت های روحی و شخصیتی بازیکنان دارد که چطور از این شمشیر دو لبه استفاده کنند.

ندافی با اشاره به حل شدن مشکل پرو پئیچ گفت: اولا خوشحالم که این پرونده بسته شد تا خطر محرومیت از استقلال دور شود. اما ایجاد و بزرگ شدن مشکل این بازیکن را در بی تدبیری مدیران سالهای اخیر باشگاه می‌دانم. اصلا نباید چنین مشکلی به ایجاد می‌شد که حالا اینطوری حل شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه فیلترهای خوبی برای استخدام بازیکن خارجی در استقلال و دیگر باشگاه‌ها نیست. در همین  استقلال به جز تعدادی معدودی بازیکن مثل جانواریو، ساموئل، جباروف، تیام و پاتوسی بازیکن خارجی خوب دیگری که بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد در این سالها نیامده. به جز این نفرات دیگر خارجی‌ها یک جورهایی حیف و میل بودجه بوده. بازیکن خارجی بی کیفیت می‌آورند و بدون توجه به این که آنها یک پشتوانه‌ای مثل فیفا دارند، رهایشان می‌کنند تا بروند و این مشکلات برای باشگاه ایجاد شود.

هافبک سابق آبی پوشان گفت: متاسفانه فوتبال و به خصوص استقلال و پرسپولیس بهترین ویترین برای مطرح شدن، چهره شدن و شهرت است و خیلی از مدیران برای رسیدن به این شهرت از روابط خود استفاده می‌کنند تا بر کرسی‌های مدیریتی این باشگاه‌ها بنشینند.

ندافی در ادامه تاکید کرد: این موضوع متاسفانه باعث می‌شود این افراد به فوتبال بیایند و در حین مدیریت کار کردن را هم یاد بگیرند و طبیعی است که فوتبال ایران باید تاوان این اتفاقات را بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها