پایان کرونا در امارات

حضور در ورزشگاه ها آزاد شد

اتحادیه فوتبال امارات، پس از هماهنگی با اداره ملی بحران و بلایای اضطراری ، تصمیم گرفت میزان حضور در ورزشگاه ها را از 60 درصد به 80 درصد ظرفیت موجود در هر ورزشگاه ، افزایش دهد.

حضور در ورزشگاه ها آزاد شد

به گزارش مستقل آنلاین امارات الیوم نوشت:

این تصمیم شامل مسابقات لیگ حرفه ای با هماهنگی لیگ در رابطه با آن ، قهرمانی جام ریاست جمهوری ، مسابقات فوتسال ، مسابقات تیم ها و تیم های مهمان ، مسابقات زنان ، مسابقات ملی فوتبال ساحلی ، دسته دوم و دسته اول است.

همچنین این قانون شامل مسابقات ملی از جمله دیدار فردا پنجشنبه در دور سوم از گروه A مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 مقابل تیم ملی فوتبال ایران نیز می شود.

و اتحادیه فوتبال در صفحه رسمی خود از طریق "توییتر" گفت که حضور برای کسانی که از طریق برنامه الحصن برای دریافت دوز سوم واکسن های تأیید شده اقدام می کنند یا کسانی که 6 ماه از دریافت دوز دوم واکسن آنها گذشته ، امکان پذیر است. افرادی که دوز دوم را دریافت کرده اند با همراه داشتن نتیجه منفی تست "PCR" که 48 ساعت قبل از مسابقه گرفته شده باشد ، و ضرورت پایبندی کامل به اقدامات احتیاطی ، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و شرط 16 سال به بالا از شروط حضور در ورزشگاه ها می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها