شکایت مدیر برنامه ووریا غفوری از چند رسانه ورزشی

مدیر برنامه چند بازیکن تیم استقلال صبح امروز از تعدادی از رسانه‌های ورزشی شکایت کرد.

شکایت مدیر برنامه ووریا غفوری از چند رسانه ورزشی

امیرهوشنگ سعادتی مدیر برنامه تعدادی از بازیکنان تیم استقلال مثل حسین حسینی، ووریا غفوری، علی کریمی، عارف غلامی و... امروز با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از چند تن رسانه ورزشی شکایت کرد. ماجرا از این قرار است که طی روزهای اخیر مطالبی از قول این مدیر برنامه‌‌های بازیکنان تیم استقلال در چند رسانه ورزشی علیه علی خطیر معاون ورزشی استقلال نوشته شده و به همین دلیل سعادتی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از این رسانه‌ها شکایت کرد. 

وی همچنین با توجه به مطالبی که علیه خودش در فضای مجازی مطرح شده را به پلیس فتا برد و علیه چند صفحه مجازی نیز شکایت کرد تا از این طریق اتهامات زده شده به خودش را دفاع کند. 

سعادتی در این فصل قرارداد بازیکنانی مثل حسینی و غفوری را با استقلال تمدید کرد، ضمن آنکه طی روزهای اخیر شایعاتی فراوانی پیرامون تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال مطرح شده که ظاهراً وی در حال رایزنی برای ماندن این بازیکن در جمع آبی‌پوشان است، اما مطالبی که در صفحات مجازی و همچنین چند رسانه ورزشی علیه وی منتشر شده، باعث شد تا در تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال تأخیر به وجود می‌آید و همین مسأله دلیل شکایت سعادتی از برخی از رسانه‌ها شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها