بی محلی بودیمیر به پرسپولیسی ها

مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس، جواب مدیران این تیم را نمی‌دهد و درصدد شکایت از سرخپوشان به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) است.

بی محلی بودیمیر به پرسپولیسی ها

ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شد و پس از ۶ ماه به لوکوموتیو کرواسی پیوست، جواب پیام مدیران تیم سرخپوش را نمی‌دهد و به دنبال شکایت از پرسپولیس است.  

او در مدت حضورش در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و در پایان تنها ۲ گل به ثمر رساند تا هواداران و کارشناسان انتقاد زیادی به او کنند، اما سپس به کرواسی بازگشت تا در لیگ کشورش بازی کند.

قرارداد مهاجم کروات برای ۶ ماه ۱۵۰ هزار یورو بود، اما او درصد کمی از قراردادش را گرفت و به کشورش بازگشت و درحال حاضر که مدیران پرسپولیس به او پیام می‌دهند تا توافق کنند، اما مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس، جواب مدیران این تیم را نمی‌دهد و درصدد شکایت از سرخپوشان فیفا است.

ماریو بودیمیر یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد مشروط داشت، اما پس از قطعی شدن جدایی برانکو از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و به لیگ کشورش بازگشت تا برای لوکوموتیو بازی کند.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید و بیان کرد: ۱ - ۲ بار به مدیر برنامه‌های بودیمیر پیام دادیم تا به توافق برسیم، اما او و بودیمیر جواب ما را نمی‌دهند. تلاش می‌کنیم تا بودیمیر به توافق برسیم.

در پایان لازم به ذکر است، بودیمیر ۳۱ ساله در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در آخرین بازی لیگ گل زد و سرخپوشان تلاش می‌کنند تا به جای او یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها