افتتاح آکادمی تنیس نادال در کویت

مسئولان فدراسیون تنیس کویت از افتتاح آکادمی رافائل نادال تنیسور مطرح جهان در این کشور خبر دادند.

افتتاح آکادمی تنیس نادال در کویت

شیخ احمد رئیس فدراسیون تنیس کویت اعلام کرد این کشور در نظر دارد سومین مرحله تورنمنت ATP را در کویت برگزار کند. دو دوره قبلی این تورنمنت در قطر و دوبی برگزار شده بود.

وی همچنین تاکید کرد برنامه فدراسیون تنیس کویت این است تا آکادمی رافائل نادال تنیسور مطرح جهان را در این کشور بازگشایی کند.

شیخ در گفت‌وگویی اظهار داشت: برنامه ما این است به دنبال برگزاری تورنمنت ATP در قطر و دوبی، سومین مرحله را در کویت برگزار کنیم. ما می‌خواهیم رقابت‌های جهانی را در کویت برگزار کنیم به همین دلیل از حضور بازی‌های ورزشی انفرادی در کشورمان جلوگیری نمی‌کنیم. به همین دلیل از آنها حمایت می‌شود تا این باشگاه‌ها بتوانند سطح تیم‌های ملی و ورزشکاران را ارتقاء دهند. امیدواریم آنها با ما کار کنند تا ما بتوانیم ورزشکارانی از کویت را در بالاترین سطوح بین‌المللی در آسیا و جهان داشته باشیم.

شیخ احمد این صحبت‌ها را در جریان نشست خبری به دنبال دیدار آنیل خانا رئیس کنفدراسیون تنیس آسیا و نایب‌رئیس فدراسیون جهانی مطرح کرد.

آنیل خانا در جریان سفر به کویت از مجموعه تنیس بین‌المللی شیخ جابر بازدید و تاکید کرد به زودی آکادمی نادال در کویت افتتاح می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها