مهرداد میناوند ازدواج کرد + تصاویر و بیوگرافی

مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار متنی در اینستاگرامش خبر از ازدواجش در 1399/09/9 داد.

مهرداد میناوند ازدواج کرد + تصاویر و بیوگرافی

مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی امروز در تاریخ ۹۹/۹/۹ خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود به طوری رسمی منتشر کرد. مهرداد میناوند (زاده ۹ آذر ۱۳۵۴ تهران) بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. مهرداد میناوند برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است. مهرداد میناوند با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شده‌است و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌است. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی می‌باشد.

 
hashiyeh_127605846_4663001327108526_3242786413872883805_n
 

دوران ملی

مهرداد میناوند در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زده‌است.

مهرداد میناوند با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر اعلام کرد. تاریخ ازدواج این زوج هم امروز یعنی 99.9.9 است!

 

 

 

ازدواج مهرداد میناوند در ۹۹/۹/۹ +عکس

مهرداد میناوند نوشت:

بنام آفریدگار عشق

سلام به همه دوستان جان

امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی...تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر...

بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم...خدا رو شکر میکنم که محقق شد.

شکر

پ.ن: بخاطر اوضاع و احوال این روزها هیچگونه مراسم خاصی در نظر نداریم

اما دعای خیر شما عزیزان بدرقه راهمان خواهد بود...99/09/09

مهرداد میناوند ازدواج کرد کارت عروسی مهرداد میناوند

 

 

مهرداد میناوند بازیکن پرسپولیسی ازدواج کرد + تصاویر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها