امری: می‌دانم که آرسنال به خرید بازیکن نیاز دارد

سرمربی تیم آرسنال می‌گوید از مسئولان این باشگاه انتظار دارد اهداف اصلی او را برای تقویت تیم در بازار نقل و انتقالات جذب کند.

 امری: می‌دانم که آرسنال به خرید بازیکن نیاز دارد

اونای امری پس از پیروزی بامداد امروز (یکشنبه) آرسنال مقابل فیورنتینا در جام قهرمانان بین‌المللی درباره اخباری که در مورد خریدهایی احتمالی توپچی‌ها منتشر شده است صحبت کرد. گفته می‌شود که سرمربی اسپانیایی تیم قرمزپوش لندن از باشگاه خواسته که بازیکنان مانند دنی سبایوس، ویلفرد زاها و ویلیام سالیبا را برای او بخرند.

امری گفت: برخی از بازیکنان به خاطر حضور در اردو‌ی تیم‌های ملی‌شان فرصت ملحق شدن به ما در اردوی پیش فصل را از دست داده‌اند اما این فرصتی برای بازیکنان حاضر و بازیکنان جوان‌تر تیم ایجاد کرده است تا نشان دهند چگونه می‌توانند به ما کمک کنند و در طول فصل چه توانایی‌های خواهند داشت. این فرصت برای آنها بهترین زمان است تا ساختار تیم را بسازند و یک تیم جنگنده را بسازند.

امری افزود: با تجربیاتی که از سال گذشته داریم، می‌دانیم مسیری که داریم می‌رویم، مثبت است. فصل گذشته ما فقط یک امتیاز کم آوردیم تا در جمع 4 تیم بالای جدول قرار بگیریم اما الان باید بیشتر کار کنیم و یک قدم دیگر برداریم. من آدم مثبت‌اندیشی هستیم. ما قصد داریم بازیکنان خوبی که توانایی کمک به ما دارند را جذب کنیم اما در حال حاضر فکر می‌کنم که وضعیت تیم ما بسیار مطلوب است. من از بازیکنانی که داریم بسیار راضی هستم و ما داریم تا جای ممکن با باشگاه همکاری می‌کنیم تا با آوردن بازیکنانی جدید سطح تیم را بالا ببریم. برخی بازیکنان گران هستند و ما داریم امکان جذب‌شان را بررسی می‌کنیم چون من دوست ندارم که مجبور شویم به سراغ گزینه‌های دوم‌مان برویم. فعلاً منتظر هستیم. در تیم‌مان بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم اما این را هم می‌دانیم که لازم است بازیکنان دیگری هم به جمع‌مان اضافه شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها