لیست نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید

این روز‌ها خبر‌های متعددی درباره نقل و انتقالات تیم فوتبال رئال مادرید در رسانه‌های ورزشی اروپا مطرح است.

لیست نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید

به گزارش مستقل آنلاین ،  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید تابستان امسال برای ایجاد توازن در تیمش  عذر گروهی از بازیکنان را خواهد خواست و چهره های جدیدی را به خدمت خواهد گرفت.

در این گزارش به آخرین اخبار مربوط به نقل و انتقالات  قهرمان فصل گذشته لالیگا می‌پردازیم.

والنسیا در آستانه خرید مهاجم رئال مادرید

به نوشته موندو دیپورتیوو، باشگاه والنسیا در آستانه امضای قرارداد با "بوریا مایورال" مهاجم تیم رئال مادرید است.

والنسیا برای خرید این بازیکن ۲۳ ساله با مدیر برنامه‌های او در تماس است، اما آن‌ها ابتدا باید رودریگو مورنو یا کوین گامیرو را بفروشند تا بتوانند ۱۵ میلیون یوروی پیشنهاد شده برای مایورال را بپردازند.

این مهاجم ۲۳ ساله در ۲ سال گذشته به طور قرضی برای لوانته بازی می‌کرد، اما این تیم نتوانست او را پایان فصل گذشته به‌طور قطعی به خدمت بگیرد.

میلان آماده مذاکره با دیاز

باشگاه آث میلان امیدوار است که بتواند "براهیم دیاز "هافبک رئال مادرید را به طور قرضی برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

میلان می‌خواهد بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا را به ترکیب خود اضافه کند، زیرا آن‌ها پس از آن که فصل گذشته در سری آ ششم شدند تلاش دارند جایگاه خود را در جدول فصل آینده بهبود ببخشند.

به گزارش کالچو مرکاتو میلان مذاکرات خود را با طرف اسپانیایی آغاز کرده است. رئال حاضر به فروش قطعی این بازیکن ۲۱ ساله نیست، اما مایل است او را به صورت قرضی راهی سن‌سیرو کند.

این بازیکن جوان که ژانویه سال ۲۰۱۹ به رئال مادرید پیوسته در این مدت ۲۱ بازی برای رئال انجام داده و ۲ گل به ثمر رسانده است.

رئال مادرید به دنبال مهاجم والنسیا

باشگاه رئال مادرید وضعیت رودریگو مورنو مهاجم والنسیا را زیر نظر دارد. این مهاجم ۲۹ ساله مورد توجه باشگاه لیدز یونایتد نیز قرار گرفته است.

به گزارش روزنامه مارکا تیم بحران‌زده والنسیا تمام بازیکنان اصلی خود را برای فروش گذاشته است و تصمیم دارد رودریگو را تابستان امسال به مبلغ ۲۲ میلیون پوند به فروش برساند، رقمی که باشگاه لیدز یونایتد قصد دارد برای خرید این بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی بپردازد.

 از سوی دیگر ظاهراً واسطه‌ها این بازیکن را به قهرمان لالیگا نیز پیشنهاد کرده اند.

حالا رودریگو بین ۲ راهی قرار دارد؛ به رئال برود و در آستانه بازی‌های یورو ۲۰۲۱ یک فصل را روی نیمکت بنشیند یا اینکه به  لیدز بپیوندد و بازیکن اصلی تیمی می‌شود که پس از ۱۶ سال به لیگ برتر آمده است.

این بازیکن ۲۹ ساله فصل گذشته در والنسیا ۹ گل زد و ۱۱ پاس گل داد. ۲ سال پیش هم که رودریگو در اوج دوران فوتبالی خود بود رئال مادرید برای خرید این بازیکن اقدام کرد، اما والنسیا به رئال گفت فقط در صورتی  این بازیکن را راهی برنابئو می‌کند که این تیم ۱۱۰ میلیون پوند مندرج در بند آزادی او را بپردازد. این بند همچنان در قرارداد رودریگو وجود دارد.

بازیکنانی که رئال مادرید به دنبال فروش آن‌ها در تابستان امسال است

حتی تیم متمول رئال مادرید هم اثرات منفی ویروس کرونا را مشاهده کرده است. قهرمان این فصل مسابقات لالیگا در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا از خرید بازیکنان گران قیمت موسوم به کهکشانی‌ها پرهیز کند و به جای آن‌ها جوانان آینده دار را خریداری کند و آن‌ها را روی نیمکت بنشاند،اما  شرایط  اقتصادی نامساعد قهرمان اسپانیا را وادار کرده است که تابستان امسال به جای خرید بازیکنان جدید، بیشتر به فکر فروش بازیکن باشد.

اسامی بازیکنانی که رئال مادرید ممکن است تابستان امسال آن‌ها را به فروش برساند عبارتند از:

۱-  مارسلو
این بازیکن ۳۲ ساله به دلیل مصدومیت در این فصل۱۶ بازی رئال مادرید را از دست داد.
قیمت پیشنهادی برای مارسلو ۱۰ میلیون پوند و مقصد احتمالی او هم یوونتوس است.

۲- گرت بیل
این ستاره ولزی فصل گذشته بیشتر از اینکه در زمین فوتبال دیده شود روی سکو‌ها مشاهده شد به همین دلیل تردیدی وجود ندارد که رئال‌مادرید بخواهد از شر این بازیکن خلاص شود، اما متقاعد کردن این بازیکن ولزی برای ترک برنابئو در شرایطی که ۲ سال دیگر با رئال قرارداد دارد، شاید غیر ممکن باشد.
از باشگاه جیانگسو سانینگ چین به عنوان مقصد احتمالی "بیل" یاد می‌شود.

۳- لوکا مودریچ

این بازیکن کروات هشت فصل در رئال مادرید بوده است، اما زین زیدان تصمیم دارد این بازیکن را که هنوز می‌تواند برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد بفروشد.
قیمت پیشنهادی برای مودریچ که تا سال ۲۰۲۱ با رئال مادرید قرارداد دارد ، ۱۰ میلیون پوند و مقصد احتمالی او هم اینترمیلان است.

۴- لوکاس واسکس

قیمت این بازیکن ۲۹ ساله، ۲۵ میلیون پوند و مقصد احتمالی او تاتنهام است.

۵- خامس رودریگز

خامس رودریگز ۲۹ ساله ۶ سال پس از آن که آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴ شد، حضور در ترکیب اصلی رئال را از دست داده است.

او مدتی برای بایرن مونیخ به صورت قرضی بازی کرد. مقصد احتمالی خامس باشگاه اتلتیکو مادرید یا گالاتاسرای و قیمت او هم ۲۰ میلیون پوند عنوان شده است.

۶- براهیم دیاز

این بازیکن ۲۱ ساله فصل گذشته فقط در یک بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت. مقصد احتمالی دیاز، یکی از تیم‌های آث میلان یا رئال بتیس است و مبلغ پیشنهادی هم برای او ۱۵ میلیون پوند گزارش شده است.

۷- لوکا یوویچ

ستاره سابق آینتراخت فرانکفورت که با گل‌های خود این تیم را تا مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا هدایت کرد، فصل گذشته فقط در چهار بازی لالیگا به عنوان بازیکن ثابت برای رئال به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند.

حالا رئال مادرید پس از تنها یک فصل تصمیم دارد این بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی صربستان را به فروش برساند.

مبلغ پیشنهادی برای یوویچ ۲۰ میلیون پوند و مقصد احتمالی او آث میلان است.

بازیکن هلندی مد نظر رئال مادرید راهی لیگ برتر می‌شود

دونی فن دبیک هافبک تیم آژاکس آمستردام که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، به احتمال زیاد تابستان امسال راهی یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

فن دبیک پیش از شیوع ویروس کرونا در آستانه امضای قرارداد با باشگاه رئال مادرید قرار داشت، اما حالا اسکای اسپورتس گزارش می‌دهد که این بازیکن ۲۳ ساله تیم ملی هلند در انتظار پیشنهاد باشگاه‌های انگلیسی است.

مقصد احتمالی او منچستریونایتد است. البته او مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد.

آژاکس آمستردام تصمیم دارد تکلیف این بازیکن را که ۲ سال دیگر از قراردادش باقی مانده است تا قبل از شروع فصل جدید لیگ هلند یعنی ۱۳ سپتامبر مشخص کند.

تمایل باشگاه گالاتاسرای برای جذب خامس رودریگز

به گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای باشگاه گالاتاسرای و رئال مادرید بر سر انتقال خامس رودریگز با هم در حال مذاکره هستند.

تاکنون در فصل تابستان، گالاتاسرای تنها باشگاه علاقمند به این بازیکن کلمبیایی بوده است و در حال حاضر به نظر می‌رسد که محتمل‌ترین مقصد برای او باشد، اما گالاتاسرای تمایلی به خرید قطعی این بازیکن ندارد، زیرا نمی‌تواند از پس دستمزد فعلی او برآید.

۲ باشگاه بر سر قرارداد قرضی با هم در حال مذاکره هستند و بر این اساس گالاتاسرای بیش از نیمی از مبلغ قرارداد (و نه کل قرارداد) خامس با رئال را پرداخت خواهد کرد.

به این ترتیب با توجه به اینکه پیشنهاداتی از دیگر باشگاه برای خامس وجود ندارد، رئال مادرید می‌تواند از شر پرداخت بخش اعظمی از دستمزد این بازیکن خلاص شود.

خامس رودریگز تا سال ۲۰۲۱ با رئال قرارداد دارد و پس از آن می‌تواند بازیکن آزاد باشد.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها