بهترین‌های استقلال و پرسپولیس

۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس با برترین بازیکنان در دیدار فردا به مصاف یکدیگر می‌روند.

بهترین‌های استقلال و پرسپولیس

به گزارش مستقل آنلاین  ، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فردا به مصاف یکدیگر می‌روند و هر ۲ تیم از بازیکنان قابل قبولی برخوردار هستند.

تیم فوتبال استقلال فردا در خط حمله با مثلث هجومی خود که متشکل از شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری است به مصاف رقیب سنتی می‌رود.

در آن سوی میدان تیم پرسپولیس هم با مهاجمانی همچون علی علیپور و مهدی ترابی برابر استقلال بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران:

شیخ دیاباته با ۱۵ گل زده در رقابت‌های لیگ برتر بهترین گلزن حال حاضر آبی پوشان محسوب می‌شود و دربی فردا اولین حضور شیخ در این دیدار بسیار حساس است. شیخ استقلال همچنین در دادن پاس گل و کسب بیش‌ترین امتیاز در تیمش پیش قدم بوده است.

مهدی قایدی دیگر مهاجم تیم فوتبال استقلال که زدن ۱۰ گل و ۸ پاس گل را در کارنامه خود دارد. فردا در کنار شیخ، احتمالا برابر پرسپولیس به دنبال گلزنی باشد. قایدی همچنین بیشترین حضور را در زمین بازی برابر تیمش داشته است.

بهترین‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

ارسلان مطهری مهاجم گیتار زن آبی پوشان پایتخت نیز ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رسانده و بدون شک این بازیکن در کنار قایدی و دیاباته برابر پرسپولیس خط حمله ترسناکی را برای پرسپولیسی‌ها رقم می‌زنند.

علی کریمی بهترین هافبک میانی آبی پوشان پایتخت که با تلاش پزشکان به دیدار فردا رسیده است، توانسته تا به اینجای رقابت‌ها جزو بهترین بازیکن استقلالی ها به شمار بیاید. این بازیکن در کارنامه خود ۴ پاس گل و در گلزنی برای آبی پوشان بهترین عملکرد را داشته و بدون شک او در بازی فردا می‌تواند به تیمش کمک کند.

وریا غفوری از بهترین مدافعان حال حاضر در تیم استقلال هست که در رقابت‌های جام خذفی بیشترین گلزنی را برای استقلال داشته و این بازیکن به دنبال گلزنی در دیدار دربی برابر پرسپولیس خواهد بود. غفوری همچنین در پاس گل و بیشترین میزان حضور در بین بازیکنان برتر آبی‌ها محسوب می‌شود.

از طرفی آرش رضاوند، عارف غلامی و مسعود ریگی جزو برترین بازیکنان محسوب می‌شوند.

حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در فصل جاری بیشترین حضور را در زمین داشته و نقش سنگربان را برای تیمش ایفا کرده و بدون شک در دربی فردا سابقه بیشتری نسبت به رادوشوویچ دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

بهترین‌های استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

علی علیپور مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس توانسته در این دوره از رقابت‌ها در لیگ برتر برای تیمش ۱۲ گل به ثمر برساند و بدون شک در دربی فردا باید برابر شیخ قرار بگیرد. علیپور همچنین ۶ پاس گل را در کارنامه خود به ثبت رسانده و او جزو بازیکنان برتر سرخپوشان به شمار می‌آید. علیپور همچنین بیشترین حضور را در زمین بازی نسبت به دیگر هم تیمی‌های خود داشته است.

مهدی ترابی دیگر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۱ گل زده فردا باید در بازی برابر رقیب سنتی بازی کند و این بازیکن همچون علیپور بیشترین حضور را در زمین بازی داشته و ۶ پاس گل در کارنامه خود دارد.

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس نیز نامش در بین برترین بازیکنان تیمش دیده می‌شود و او با ۴ پاس گلی که در کارنامه اش دارد فردا به دنبال گلزنی برابر استقلال است.

سیامک نعمتی هم جزو بازیکنانی است که ۴ پاس گل در کارنامه اش به ثبت رسیده و در دربی فردا می‌تواند برای پرسپولیس نقش آفرینی کند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها