پیشنهاد وکیل استراماچونی به آندره آ درباره استقلال

پیرامون روند مذاکره باشگاه استقلال با استراماچونی اطلاعات جدیدی به دستمان رسید که در نوع خودش مهم تلقی می‌شود.

پیشنهاد وکیل استراماچونی به آندره آ درباره استقلال

مستقل آنلاین | مدیرعامل باشگاه استقلال ابتدای هفته جاری برای بررسی شرایط پرونده‌های استقلال و مذاکره با طلبکاران خارجی راهی اروپا شد. در واقع هدف اصلی او از این مسافرت، گفتگو برای جلب رضایت استراماچونی و شفر است تا بتواند از آن‌ها تخفیف بگیرد و مانع محرومیت باشگاه استقلال توسط فیفا شود. البته مرد ایتالیایی هنوز شکایت نکرده ولی متأسفانه سرمربی اسبق آلمانی استقلال پرونده خودش را کاملاً به نتیجه رسانده و حکم فیفا هم‌اکنون در اختیارش قرار دارد. در همین خصوص ظهر دیروز پیرامون روند مذاکره با استراماچونی اطلاعات جدیدی به دستمان رسید که در نوع خودش مهم تلقی می‌شود.

توافق قسطی نکن!
استراماچونی در فوتبال ایتالیا به عنوان مردی که همواره از وکلای بسیار خوبی استفاده می‌کند، شناخته می‌شود و اعتماد بسیار زیادی به تیم حقوقی خودش دارد. او دستمزد مناسبی به آن‌ها می‌دهد و البته از کنارشان در برخی پرونده‌ها درآمد خوبی هم کسب کرده است. اتفاقاً پس از قهر این مربی از استقلال و آغاز مذاکرات در ایتالیا، کاملاً مشخص شد که تا چه اندازه به وکلای خودش و به ویژه وکیل اصلی طرف قرارداد با خود اعتقاد و اعتماد دارد، چون کوچک‌ترین مسئله‌ای را با آن‌ها در میان گذاشته و نظرشان فوق العاده برای مرد ایتالیایی مهم بود. ظاهراً تیم حقوقی استرا پس از اینکه متوجه شدند نمایندگان باشگاه استقلال در راه اروپا هستند، جلسه‌ای برگزار کرده و سیاستی را در پیش گرفته‌اند که امیدواریم سرمربی سابق استقلال تحت تأثیر آن قرار نگیرد، چون حاصل آن به نفع طرف ایرانی نیست. تیم حقوقی استراماچونی پس از بررسی پرونده به این نتیجه رسیده که تحت هیچ شرایطی نباید زیر برگه توافق را امضا کرد که به موجب آن استراماچونی با باشگاه استقلال بر سر دریافت طلب خودش به صورت اقساطی به تفاهم رسیده باشد، چون اگر چنین توافقنامه‌ای منعقد شود و استقلال در پرداخت اقساط بدقولی کند، پرونده بر اساس قوانین فیفا، در صورت شکایت طرف ایتالیایی، در انتهای صف قرار خواهد گرفت و رسیدگی به آن حداقل ۸ ماه طول می‌کشد و در نهایت باز هم به واسطه توافق صورت گرفته، پرداخت‌ها باید به صورت قسطی انجام شود روی همین اصل بسیار بهتر است که در صورت لزوم به استقلال تخفیف داده شده ولی این شرط نیز لحاظ شود که تمام مبلغ توافق شده باید به صورت یکجا وارد حساب استرا شود. ظاهراً این مشاوره از طریق وکیل اصلی مربی ایتالیایی به گوش او رسانده شده است.

شرط اجرای توافق
علاوه بر این، وکلای استرا شرط دیگری هم مطرح کرده‌اند که خود مربی ایتالیایی نیز بر اجرای آن تأکید ویژه‌ای دارد. بر اساس این شرط، توافق با استقلال فقط در صورتی حاصل می‌شود که پول داخل حساب استراماچونی بنشیند و سیستم بانکی ایتالیا این نقل و انتقال را کاملاً شفاف بداند و این‌طور نشود که مانند پاییز سال گذشته به واسطه دریافت قسمتی از دستمزد خودش از استقلال، حسابش توسط بانک مرکزی ایتالیا بلوکه شود. اتفاقاً یکی از دلایلی که وکیل اصلی استرا همراه با سایر مشاوران حقوقی او اصرار می‌کنند که دریافت پول از استقلال به صورت قسطی نباشد، دقیقاً همین مسئله است، چون می‌ترسند پس از پرداخت هر قسط توسط استقلال، مشکلات بانکی عدیده‌ای ایجاد شود.

منبع :خبرورزشی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها