تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر شد

تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در بازی فینال مقابل سایپا با نتیجه 4 بر 0 پیروز شد و قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را از آن خود کرد.

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر شد

به گزارش «مس‌پرس» در چارچوب دیدار فینال لیگ برتر فوتسال بانوان، تیم‌های مس رفسنجان و سایپا امروز، 30 مردادماه از ساعت 11 در رفسنجان در حالی به مصاف هم رفتند که بازی رفت این دو تیم در تهران با پیروزی 2 بر 0 به نفع مس رفسنجان منجر به شکست سایپا در خانه شد.

در بازی برگشت این دو تیم و در وقت قانونی شاگردان «عاطفه رضایی» توانستند درمجموع با پیروزی 6 بر 0 صدرنشینی خود را مسجل کنند و برای اولین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شوند. این تیم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شده بود، امسال توانست با کسب بیشترین امتیاز و پیروزی دربرابر سایپا قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و به جام مسابقات باشگاه‌های آسیا راه یابد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان

دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی قهرمانی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان در پیامی این عنوان  باارزش و غرورآفرین را به مردم عزیز شهرستان رفسنجان، بانوان ورزشکار و کادر فنی و مدیریتی تبریک گفت.

به گزارش «مس‌پرس» متن کامل این پیام به این شرح است: 

به نام خدا
دست‌یابی تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان برای نخستین بار به مقام قهرمانی فوتسال  ایران  در کنار صعود تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به مسابقات لیگ برتر کشور موجب شادی و مسرت مضاعف مردم عزیز شهرستان رفسنجان شد.

بسیار خرسندم که هم‌اکنون و با پی‌ریزی مسیر درست و اثربخش فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در استان کرمان و آذربایجان شرقی ورزش صنعت مس در اوج بالندگی قرار دارد. بدون شک،  قهرمانی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان فصل جدیدی در تاریخ ورزش صنعت مس ایران برای رشد و بالندگی بانوان و دختران پرتلاش استان کرمان برای درخشش در عرصه مسابقات ورزشی گشود.

اینجانب قهرمانی غرورآفرین تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان را به مردم عزیز شهرستان رفسنجان، کادر فنی و مدیریتی، بازیکنان محترم و تلاشگر و خانواده بزرگ و پرافتخار صنعت مس تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ تداوم پیروزی و موفقیت‌های بانوان ورزشکار صنعت مس و درخشش بیشتر آن‌ها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خواستارم.

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها