شاکله تیم استقلال حفظ می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم تا شاکله و استخوانبندی تیم استقلال را بر خلاف سنوات گذشته، حفظ کرده تا در اولین قدم ثبات را به تیم بازگردانیم.

شاکله تیم استقلال  حفظ می‌شود

به گزارش مستقل آنلاین ، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بر اساس رسمی که از ابتدای حضورش در باشگاه استقلال بنا نهاد، امروز نیز گزارشی از عملکرد ماهیانه خودش در باشگاه استقلال در اختیار رسانه ها و هواداران این تیم قرار داد. 

سعادتمند گفت: ابتدا اعیاد غدیر و قربان را به شما عزیزان تبریک می‌گویم. روز خبرنگار را هم به عزیزان رسانه تبریک عرض می‌کنم. همچنین پیروزی خوب دیشب را که مقابل سپاهان بدست آمد را به هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم با تلاش همه بازیکنان بتوانیم ادامه مسیر را در جام حذفی به خوبی طی کنیم.

وی اضافه کرد: بر حسب صحبت‌هایی که همیشه داشتیم، اخبار باشگاه را مستقیما با هواداران در میان می‌گذاریم و همه فعالیت‌ها را به هواداران عزیز می‌گوییم، امروز خدمت شما هستم تا مطالبی را بیان کنم.

مدیرعامل آبی پوشان گفت: بحث اول اینکه، با تلاش خوب معاونت فرهنگی و ارتباطات خود و بچه‌های روابط عمومی باشگاه استقلال که زحمت کشیدند، سایت باشگاه استقلال را که از نواقص ما بود و در سه چهار ماه گذشته و حتی قبل تر در دسترس نبود، با طراحی نو از امشب در دسترس قرار خواهد گرفت و اتفاقات خوبی به مرور زمان در آنجا رقم می‌خورد. این یکی از مواردی بود که بابتش عزیزان به ما انتقاد می‌کردند و امیدوارم که از امشب این مشکل هم حل شود و بتوانیم از طریق سایت هم با هواداران در ارتباط باشیم.

سعادتمند اضافه کرد: موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. تمام هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.

وی بیان داشت: این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می‌کنند و این داستان‌ها را همیشه داریم، با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم. این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌هایشان اعتقاداد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.

سعادتمند گفت: ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌ قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

مدیرعامل استقلال با اشاره به قرارداد دیاباته بیان داشت: موضوع دیگری که برای برخی از عزیزان سوال بود، موضوع دیاباته است. دیاباته با باشگاه استقلال قرارداد دو ساله دارد و هم ما و هم او به قرارداد خود پایبند هستیم. او بازیکن ماست و جای نگرانی نیست و فقط ما باید در خصوص تامین اعتبار و پرداخت به موقع قراردادش اقدام درست و استانداردی را انجام دهیم که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است چون ما به او نیاز داریم.

وی افزود: دیاباته به لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بسیار خوبی است. همچنین میلیچ هم بازیکن بسیار حرفه‌ای و رزومه بسیار خوبی است. قرارداد او هم دو ساله است و ما مذاکرات خود را با این دو عزیز بعد از پایان لیگ به صورت ادامه دار خواهیم داشت.

سعادتمند تاکید کرد: خوشبختانه ما جلسات متعددی با آقای طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش داشته‌ و به اتفاق ایشان طرحی را جهت فرستادن مربیان ارزشمند استقلالی به کشورهایی مثل برزیل، آلمان و کروواسی ارائه دادیم. این می‌تواند یک اقدام خوب در بخش آموزش باشد.

وی بیان داشت: همانطور که باید در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم تا این تیم‌ها پشتوانه تیم بزرگسالان باشند، باید مربیان خود را هم مجهز به علم روز دنیا کنیم. به زودی این طرح آماده می‌شود و تلاش می‌کنیم اسپانسری هم در این خصوص در نظر بگیریم تا هزینه‌ها کمتر شود. امیدوارم بتوانیم بچه‌های خوب استقلال که نسل به نسل به آن‌ها پیشکسوت می‌گویند، ابتدا در تیم‌های پایه و در ادامه در تیم بزرگسالانمان از آن‌ها استفاده شود. این طرحی است که به نظرم به یادگار خواهد ماند و بار فنی آن می‌تواند به باشگاه استقلال خیلی کمک کند.

مدیرعامل آبیها گفت: در راستای ایجاد انگیزه برای تیم فوتبال بزرگسالان استقلال که ویترین باشگاه هم محسوب می‌شود، تلاش کردیم پاداش‌هایی را جهت موفقیت‌های آن‌ها در نظر بگیریم. با کمک اعضای هیات مدیره و همه کسانی که عاشق باشگاه استقلال هستند، توانستیم پاداش‌ها را به موقع پرداخت کنیم. قطعا برای برد روز گذشته تیم مقابل سپاهان که برد ارزشمندی برای تیم و هواداران بود هم پاداشی را در نظر گرفته‌ایم. جا دارد از آقای عبدیان عضو هیات مدیره هم که قبل از اینکه عضو هیات مدیره شوند مساعدت‌های زیادی به تیم خودشان داشتند تشکر کنم. سایر اعضای هیات مدیره هم در تلاش هستند تا مساعدت‌هایی به باشگاه شود چون ما در آستانه پرداخت‌های سنگینی هستیم و با همت همه عزیزان امیدوارم بتوانیم از این بحران هم خارج شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: روی بخش، بخش مطالبات کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌ایم در زمان‌هایی که گفته‌آیم پرداختی داشته باشیم و از امروز هم پرداخت‌های بعدی را انجام می‌دهیم تا کادرفنی و بازیکنان با فراغ خاطر به کار خود در زمین سبز مشغول باشند.

سعادتمند خاطرنشان ساخت: خیلی خوشحالم که باشگاه الان دارای دو چمن استاندارد و سالن بدنسازی استاندارد است. همه می‌بینیم که به دلیل ابزار و امکانات، آرامش خوبی در تیم ایجاد شده است. از طرفی در خصوص پرداختی‌ها با وجود مشکلات فراوان،‌ در تلاشیم در زمانی که می‌گوییم، بتوانیم پرداختی‌هایی داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال بیان داشت: در راستای افزایش سرمایه و توسعه زیرساختی باشگاه، شک نکنید که اقدامات مهم دیگری را هم انجام می‌دهیم. ما مذاکراتی را با استانداران  قزوین، همدان و مازندران انجام داده‌ایم و به دنبال گرفتن زمین‌های مناسب برای ساخت کمپ‌های مناسب هستیم. مذاکرات و مکاتباتی داشته‌ایم و به دنبال اضافه کردن به دارایی‌های خود در سراسر کشور هستیم و این کار را خواهیم کرد.

سعادتمند تصریح کرد: از طریق قوانین و مقررات می‌توانیم در مازندران در سطح دریا کمپ داشته‌ باشیم. می‌توانیم در همدان و در ارتفاع یک کمپ داشته باشیم. در خصوص آبیک قزوین هم مذاکرات خوبی داشته‌ایم. به دنبال این هستیم که باشگاه استقلال به همان روزهای دیرین و با خاطره خودش برگردد و هرروز به دارایی‌هایش اضافه شود.

منبع :مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها