به کسب یک امتیاز برابر سپاهان بسنده نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما به یک امتیاز بازی با سپاهان اکتفا نمی‌کنیم و نیم نگاهی هم به پیروزی در این بازی داریم.

به کسب یک امتیاز برابر سپاهان بسنده نمی‌کنیم

به گزارش مستقل آنلاین ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد:  به هر حال فوتبال می‌تواند برای تجدید دوستی‌ها باشد و فضای خوبی را در جامعه به وجود بیاورد. همچنین  برای امیر قلعه‌نویی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه مجموعه فوتبال سلامت باشند و هیچ‌کدام از دوستان مریض نباشند.

سرمربی نساجی اظهار کرد: برای بازی فردا خودمان را آماده کرده‌ایم و می‌دانیم بازی سختی است، اما با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند، امیدواریم بتوانیم از این بازی با دست پُر برگردیم.  با توجه به این‌که بازی بیرون از خانه است، در درجه اول به یک امتیاز و نباختن فکر می‌کنیم، اما نمی‌آییم که کاملا بسته بازی کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم.

او ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه پشتیبانی لازم  انجام می‌دهند و از آن‌ها  تشکر می‌کنم. به هر حال  همه درست کار می‌کنند و در مدتی که آمدیم نتایج خوبی کسب کردیم و این‌ها همه به هم ارتباط  دارد.

من به بازیکنان نساجی افتخار می کنم 

فکری بیان کرد:  اتفاقات خوبی رخ داده است و من به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم که در این مدت همه سختی‌ها را تحمل کردند و یکدل و یک‌دست تلاش کردند و نتایج خوبی را رقم زدند.

او خاطرنشان کرد: بازی‌هایی بوده است که مساوی کردیم، اما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم و اگر بازیکنان دقت می‌کردند، می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

امتیاز گرفتن از تیم سپاهان سخت است

سرمربی نساجی افزود: برای بازی فردا نیز هم نیم‌نگاهی به پیروزی  داریم و هم این‌که بتوانیم حداقل امتیاز را بگیریم، زیرا سپاهان از تیم‌های خوب و با مدیریت، مربی و بازیکنان باتجربه است و امتیاز گرفتن از این تیم سخت است، اما امیدوار هستیم بتوانیم با امتیاز برگردیم.

او درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: بازیکنان آسیب‌دیده یا محروم از بازی با ماشین سازی داشتیم، اما نفراتی که در اختیار بودند، به طور کامل  باانگیزه و اعتماد به نفس بازی کردند و توانستند حداقل امتیاز یا ۳ امتیاز را بگیرند.

فکری خاطر نشان کرد: برای بازی فردا نیز تعداد زیادی از بازیکنانمان آسیب‌دیده هستند، اما بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند با تمام وجود بازی می‌کنند. همچنین  نتیجه بازی قابل پیش‌بینی نیست، اما همین که بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند برای من خیلی مهم است.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها