ستاره استقلال از کنکور دکتری محروم شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به فیلمی که داوطلب کنکور دکتری از جلسه آزمون منتشر کرد، واکنش نشان داد.

ستاره استقلال از کنکور دکتری محروم شد

به گزارش مستقل آنلاین : فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به فیلمی که از برگه ورود به جلسه و محل برگزاری آزمون دکتری  توسط یکی از داوطلبان حاضر در این آزمون  در فضای مجازی منتشر شده است، بیان کرد: ایشان از آزمون امسال محروم خواهد شد. 

او در ادامه بیان کرد: این داوطلب به دلیل اینکه  موجب تشویش اذهان عمومی شده  مجازاتش براساس قانون تخلفات آزمون های سراسری تشدید خواهد شد.

گفتنی است، این داوطلب سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران است که صبح امروز در کنکور دکتری شرکت کرده و با وجود ممنوعیت بردن موبایل و وسیله الکترونیکی به داخل حوزه امتحانی دقایقی قبل از شروع آزمون از کارت ورود به جلسه خود استوری گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده است. 

صبح امروز کنکور سراسری مقطع دکتری در سراسر کشور برگزار شد. در این زمان شاهد استوری عجیب سیاوش یزدانی، بازیکن باشگاه استقلال بودیم که با گوشی همراهش از حوزه امتحانی تصویری را منتشر کرده بود، در حالی که همراه داشتن موبایل و هرگونه وسیله الکترونیکی به داخل حوزه کاملا ممنوع است.

بنابر گفته فاطمه زرین‌آبادی، سخنگوی سازمان سنجش، یزدانی از آزمون امسال محروم خواهد شد و براساس قانون تخلفات آزمون‎های سراسری با وی برخورد خواهد شد.

سیاوش یزدانی در کنکور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها