پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می شود؟

مدیران باشگاه پرسپولیس اگر تا ۱۶ مرداد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهند شد.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می شود؟

به گزارش خبرنگار مستقل آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، آن‌ها برای دریافت مطالبات خود  از سرخ‌ها به فیفا شکایت و خواستار دریافت کامل مبلغ قرارداد خود شدند.

 فیفا در پرونده برانکو، سرخ‌ها را به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو همراه با ۵ درصد سود بابت دیر کرد، محکوم و پس از اینکه تا مهلت قانونی نتوانستند پول مرد کروات را پرداخت کنند، خبر‌هایی مبنی بر محرومیت سرخ‌ها به گوش رسید که از سوی مدیران پرسپولیس تکذیب شد.

حالا دارو بوسیچ وکیل برانکو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد، اگر مدیران باشگاه پرسپولیس تا (۶ آگوست) ۱۶ مرداد مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکنند با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات رو به رو خواهند شد.

پیش از این مدیران پرسپولیس بیان کردند که پرونده در دادگاه عالی ورزش (CAS) درحال پیگیری است که دارو بوسیچ بیان کرد: ما هیچ مدرکی درباره ارسال دفاعیات باشگاه پرسپولیس به دادگاه CAS ندیده ایم. اگر پرسپولیس هزینه تجدید نظر در دادگاه CAS را پرداخت کرده باشد، این دادگاه تا ۲ هفته به ما اطلاع می‌دهد که این باشگاه مدارک خود را ارسال کرده، اما یک ماه گذشته  و هنوز نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها