اعتراف جنجالی بازیکن آبی ها

جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: قهرمانی در صدر جدول مسجل شده است و در رده‌های پایین‌تر رقابت فشرده است.

اعتراف جنجالی بازیکن آبی ها

به گزارش مستقل آنلاین : جلال‌الدین علی‌محمدی در خصوص پیوستن‌اش به تیم پیکان اظهار داشت:

قبل از شروع فصل چند پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم به پیکان ملحق شوم. صلاح بر این بود برای این فصل در تهران زندگی کنم و مسائل مالی برایم اولویت نداشت. از تصمیمی هم که گرفتم رضایت دارم ما با امید فراوان وارد مسابقات شدیم ولی با یکسری بدشانسی به جایگاهی که شایسته باشگاه و خود مربیان و بازیکنان بود دست پیدا نکردیم. در نیم فصل اول نتایج شیرینی را در بازی با تیم‌هایی نظیر ماشین سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و سایپا کسب ‌کردیم در ادامه مسابقات شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که افت کرده و متحمل شکست‌های متوالی شدیم.

جلال‌الدین علی‌محمدی افزود:

با همین ناکامی‌ها اعتماد به‌ نفس اعضای تیم کاهش پیدا کرد. متأسفانه نتوانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم که در روحیه ما هم تأثیر منفی گذاشت البته باید عرض کنم فرکی برایمان خیلی زحمت کشید و از ایشان ممنون هستم. خوشبختانه الان اتحاد و انگیزه بالایی را درون تیم شاهد هستیم، فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند و یا گل بزند. کسب دو پیروزی متوالی برابر دو تیم خوب ذوب‌آهن و گل گهر هم نشان داد تیم پیکان پتانسیل بالایی دارد.

جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن پیکان در رابطه با دیدار‌های پیش روی تیمش عنوان کرد:

منتظر بازی بعدی‌مان برابر سایپا و سپس پارس جنوبی جم هستیم و با تلاش مجموعه تیم حداکثر امتیازات را کسب کرده و شرایط پیکان را در جدول بهبود ببخشیم. هیچ کدام از بازی‌های باقی مانده ساده نیستند و همین حریف جمعه شب در سه بازی اخیر خود برابر تیم‌هایی چون استقلال ،سپاهان و شهرخودرو که هر سه از مدعیان لیگ هستند شکست نخورده است.

جلال‌الدین علی‌محمدی در رابطه با شروع شدن مجدد لیگ خاطرنشان کرد:

شخصاً موافق ادامه لیگ نبودم، چون زیرساخت‌های اماکن ورزشی ما قابل قیاس با کشورهایی که لیگ‌هایشان برگزار می‌شود نیست. باشگاه‌هایمان از نظر اقتصادی توانایی چارتر کردن پروازهای تیمشان و یا اجاره اتاق‌های تک‌نفره در هتل‌ها وسایر مسائل مرتبط با پروتکل بهداشتی را ندارد. بعضی از رفتارها هم جنبه ظاهری به خود گرفته‌اند مثلاً برای بازی‌های رسمی به بازیکنان می‌گویند عکس تیمی نگیرید ،وقتی نفرات اصلی در رختکن هستند سایرین وارد رختکن نشوند ،بازیکنان ذخیره روی سکوها بنشینند.

جلال‌الدین علی‌محمدی تاکید کرد:

آیا می‌دانند بازیکنان تمام تیم‌ها در تمرینات در یک رختکن دور هم هستند و در کنار یکدیگر تنفس می‌کنند؟ به نظر من مسائلی که در جریان بازی‌های رسمی می‌بینیم فقط کارهایی است برای حفظ ظاهر در گرفته می‌شود.

هافبک پیکان در رابطه قهرمان لیگ برتر عنوان کرد:

به نظرم تکلیف لیگ در صدر جدول تا حدودی مشخص است.در رده‌های پایینی جدول رقابت فشرده‌ای وجود دارد تا تیم‌ها شرایطشان را بهبود بخشیده و از منطقه خطر خارج شوند. شش بازی تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌ها امکان کسب ۱۸ امتیاز دارند پس روی کاغذ ۶-۷ تیم پایین جدولی در هفته‌های پیش رو با جدیت کامل بازی‌هایشان را انجام خواهند داد. در بالای جدول اگر پرسپولیس دو بازی دیگر اش برنده شود قهرمانی‌اش در لیگ نوزدهم مسجل خواهد شد.

جلال‌الدین علی‌محمدی در مورد شروع شدن لیگ در فصل آینده گفت:

لیگ این فصل چند مرتبه دچار وقفه شد و فکر می‌کنم طولانی‌ترین دوره مسابقات را شاهد بوده باشیم. من به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم پیش‌بینی کنم فصل بعدی فوتبال کشورمان چه زمانی و با چه شرایطی آغاز و برگزار می‌شود.

جلال‌الدین علی‌محمدی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پیکان درخصوص تیم ملی تصریح کرد:

تیم ملی کار سختی را پیش‌رو دارد اما پتانسیل فوتبال ایران بالاست و با در نظر گرفتن حریفانی که برای صعود از این گروه مقابل ما قرار می‌گیرند معتقدم می‌توانیم نتایج مورد نظر را به دست آوریم. شرایط فوتبال ما و بازیکنانی که داریم نشان می‌دهد کسب حداکثر امتیاز از بازی‌های آینده تیم ملی شدنی است. نیاز به یک عزم و اراده ملی است، وقتی بحث تیم ملی به میان می‌آید باید تمام اختلاف‌نظرها و گروه بندی‌ها کنار گذاشته شود و همه از هر طیف و با هر سلیقه و گرایشی مانند یک تیم فوتبال متحد باشند. عدم موفقیت تیم ملی به تمام پیکره فوتبال ایران صدمه می‌زند.

منبع خبر : پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها