احتمال رویارویی رونالدو با رئال

قرعه کشی مراحل پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و ممکن است کریس رونالدو در مرحله بعد با پیراهن یوونتوس مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

احتمال رویارویی رونالدو با رئال

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از اتمام مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تعدادی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات انجام شد اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که برخی از بازی ها نیمه کاره باقی بماند و دیدارهای برگشت آن انجام نشود؛ دیدارهایی که قرار است در ماه آگوست انجام شده و سایر تیمهای راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند.

یک تفاوت عمده بین رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نسبت به سالهای گذشته وجود دارد و آن به نحوه قرعه کشی بازی‌ها تا دیدار پایانی برمیگردد؛ جایی که مقرر شده از امسال قرعه کشی کلی رقابت ها زودتر و پیش از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی برگزار شود.

براساس قرعه کشی امروز، برنده دیدار تیم های منچسترسیتی و رئال، در مرحله بعد با برنده دیدار تیم های لیون و یوونتوس روبرو خواهد شد و این به معنای احتمال روبرو شدن کریس رونالدو با هم تیمی هایش سابقش است. البته هر دو تیم رئال و یووه در دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی شکست خوردند. رئال در خانه 2-1 مغلوب منچسترسیتی شد و یوونتوس در هم در خانه لیون با یک گل شکست خورد.

همچنین دیگر دیدار جذاب مرحله بعد می تواند بین بارسا و بایرن اتفاق بیفتد. در صورتی که بارسا بتواند در دیدار برگشت مقابل ناپولی به یک تساوی بدون گل هم برسد، به احتمال زیاد در مرحله یک چهارم نهایی با بایرن روبرو خواهد شد. شاگردان هانسی فلیک در دیدار رفت در استمفوردبریج، 3-0 چلسی را شکست دادند. 

قرعه کشی کامل مراحل پایانی چمپیونزلیگ:

مرحله یک چهارم نهایی


برنده منچستر سیتی / رئال مادرید با برنده لیون / یوونتوس- زمان برگزاری: 12 آگوست- 22 مرداد

لایپزیش - اتلتیکو مادرید- زمان برگزاری: 13 آگوست- 23 مرداد

برنده ناپولی / بارسلونا با برنده چلسی / بایرن مونیخ- زمان برگزاری: 14 آگوست- 24 مرداد

آتالانتا - پاری سن ژرمن- زمان برگزاری: 16 آگوست- 26 مرداد


 

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی 


برنده (منچستر سیتی رئال مادرید) (لیون / یوونتوس) با برنده (ناپولی - بارسلونا) (چلسی / بایرن مونیخ)- زمان برگزاری: 18 آگوست-28 مرداد

برنده لایپزیش - اتلتیکو مادرید با برنده آتالانتا - پاری سن ژرمن- زمان برگزاری: 19 آگوست- 29 مرداد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها